Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen klik en klaar

  • 28 december 2024
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi!

Ik wil graag Klik en klaar opzeggen. Het is nogal druk bij jullie telefonische collega’s, dus doe ik het zo even. Best leuk pakket hoor, maar jullie accepteren m’n mobiele aanvragen niet, en die groene partij doet er niet moeilijk over. Dus dan blijf ik ook maar bij die partij voor m’n thuis internet. 

Kan ik opzeggen? Om de hoek bij mij, 2 minuten lopen, zit ook een winkel. Daar kan ik evt het pakket naar terug brengen. Heb geen klantnummer zo het schijnt, wel een bestelnummer. Kan ik via PM doorgeven. Heb het pakket net vandaag (28 dec) ontvangen.

 

Thanks
Ewout

Beste antwoord door Teresa van Odido

Ik sta natuurlijk klaar om je te helpen! ​@idodi 

Fijn om te lezen dat je wel hebt genoten van je Klik&Klaar abonnement. Ik had natuurlijk graag anders gezien, maar ik ga de opzegging meteen in orde maken!

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat je inmiddels toch mijn collega van de Klantenservice te pakken hebt gekregen. De opzegging is in het systeem gezet en je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. 

Voor het terugsturen van de apparatuur, adviseer ik je om een kijkje te nemen in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we het modem koppelen aan jouw abonnement. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Bekijk origineel

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2024

Ik sta natuurlijk klaar om je te helpen! ​@idodi 

Fijn om te lezen dat je wel hebt genoten van je Klik&Klaar abonnement. Ik had natuurlijk graag anders gezien, maar ik ga de opzegging meteen in orde maken!

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat je inmiddels toch mijn collega van de Klantenservice te pakken hebt gekregen. De opzegging is in het systeem gezet en je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. 

Voor het terugsturen van de apparatuur, adviseer ik je om een kijkje te nemen in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we het modem koppelen aan jouw abonnement. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 december 2024

Thanks ​@Teresa van Odido. Jo, ik had graag gebleven, en ook met mobiel volledig overgegaan naar Odido, en ook m’n vrouw, zowel prive als zakelijk. Maar jullie keuren m’n aanvraag voor mobiel steeds af, zowel prive als zakelijk, en dan moet ik een papieren proces in, met scanner, printer, opsturen, brievenbus zoeken, zelf oplossen en dan jullie daarna bellen en mailen dat ik alles heb opgelost, wat dat ook moge zijn. Dus dan zie ik ook maar af van klik & klaar en blijf ik maar bij die groene telecomkikker, want die vind onze relatie heel stabiel.  De liefde van en voor Odido moet van 2 kanten komen, zullen we maar zeggen. Enfin, je collega heeft het inmiddels opgezegd inderdaad, lekker prettig. Heb de mail alleen nog niet ontvangen. Moeten jullie die mailserver anders nog even een duwtje in de rug geven? Doeg!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 31 december 2024

@idodi Ik snap je volkomen! 

Betreft de e-mail vermoed ik dat hier enige vertraging inzit vanwege de feestdagen. Mocht je begin volgende week toch merken dat je nog niks hebt ontvangen, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan.

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi Teresa. Nu heb ik alles ontvangen, en heb ik het weer teruggestuurd omdat Odido mij niet wil als mobiele klant. Ben wil me ook niet. En ik ga helemaal naar jullie over, of helemaal niet. Kijk, KPN vindt me al 15 jaar een kanjer. Hoe dan ook, jullie hebben het retourpakket al op 16 januari ontvangen zegt postnl - 9 dagen geleden alweer - en ik heb nog geen bericht gekregen dat jullie m’n retour hebben verwerkt. Kunnen jullie dat ff fiksen? 

 

thanks!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13604 reacties
  • 27 januari 2025

Hey ​@idodi, wij kunnen de status van het apparatuur niet bekijken maar geen zorgen. Als de T&T het aangeeft dan moet het goed zitten! Als je in de toekomst nog een bericht van ons ontvangt hierover, trek dan gerust aan de bel. Dan ga ik het voor je onderzoeken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen