Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen klik en klaar

  • 10 december 2024
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Het lukt met niet via de website mijn abonnement op Klik en Klaar op te zeggen. Kunt u me hiermee helpen?

Beste antwoord door hwbouma

Cheyenne van Odido schreef:

Super bedankt ​@hwbouma! Ik heb de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt spoedig een bevestiging per e-mail. Je abonnement is nog actief tot 11-01-2025. Voor nu wens ik je een mooie dag!

 

Gevonden, het bericht zit inderdaad tussen de spam. Bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 11 december 2024

Hi ​@hwbouma, wat jammer dat je wilt opzeggen! Natuurlijk kan ik je hiermee helpen, geen probleem. Ik zie wel dat de verificatie in je klantprofiel op de Community niet compleet is. Voeg je hier nog jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aan toe? Dank!

Zit je buiten de bedenktijd? Hou er rekening mee dat ik je abonnement kan opzeggen met een maand opzegtermijn. Laat het weten wanneer je profiel compleet is, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 december 2024

Dank je, ik heb de ontbrekende gegevens aangevuld. 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 11 december 2024

Super bedankt ​@hwbouma! Ik heb de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt spoedig een bevestiging per e-mail. Je abonnement is nog actief tot 11-01-2025. Voor nu wens ik je een mooie dag!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 december 2024

Bedankt. 

 

Ik wil wel graag voorstellen dat Odido de opzeg-pagina repareert, zodat niet iedereen speciaal een forum account hoeft aan te maken en het hier aan moet vragen. Ook de chat functie bood geen hulp en wilde alleen mijn mobiele abonnement opzeggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik onnodig lang aan klik en klaar vast zit. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 december 2024

Ik heb helaas nog geen bevestiging gekregen dat het opzeggen gelukt is. Zou je willen controleren of alles goed is gegaan?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 19 december 2024

Hey ​@hwbouma, op 12 december hebben we de bevestiging verzonden. Is die misschien in je spam beland? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Super bedankt ​@hwbouma! Ik heb de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt spoedig een bevestiging per e-mail. Je abonnement is nog actief tot 11-01-2025. Voor nu wens ik je een mooie dag!

 

Gevonden, het bericht zit inderdaad tussen de spam. Bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen