Skip to main content

Het lukt met niet via de website mijn abonnement op Klik en Klaar op te zeggen. Kunt u me hiermee helpen?

Hi ​@hwbouma, wat jammer dat je wilt opzeggen! Natuurlijk kan ik je hiermee helpen, geen probleem. Ik zie wel dat de verificatie in je klantprofiel op de Community niet compleet is. Voeg je hier nog jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aan toe? Dank!

Zit je buiten de bedenktijd? Hou er rekening mee dat ik je abonnement kan opzeggen met een maand opzegtermijn. Laat het weten wanneer je profiel compleet is, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

Dank je, ik heb de ontbrekende gegevens aangevuld. 

Super bedankt ​@hwbouma! Ik heb de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt spoedig een bevestiging per e-mail. Je abonnement is nog actief tot 11-01-2025. Voor nu wens ik je een mooie dag!

Bedankt. 

Ik wil wel graag voorstellen dat Odido de opzeg-pagina repareert, zodat niet iedereen speciaal een forum account hoeft aan te maken en het hier aan moet vragen. Ook de chat functie bood geen hulp en wilde alleen mijn mobiele abonnement opzeggen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik onnodig lang aan klik en klaar vast zit. 

Ik heb helaas nog geen bevestiging gekregen dat het opzeggen gelukt is. Zou je willen controleren of alles goed is gegaan?

Hey ​@hwbouma, op 12 december hebben we de bevestiging verzonden. Is die misschien in je spam beland? 

Gevonden, het bericht zit inderdaad tussen de spam. Bedankt!

Reageer