Skip to main content

Hallo, 

Graag wil ik mijn K&K opzeggen. Gegevens daarvoor staan in het profiel.
 

Product werkt overigens verder goed binnen een gebied met 5G 3,5Ghz dekking, op locaties zonder deze 5G dekking valt het terug naar 4G met matige uploadsnelheden tot gevolg, waardoor de prestaties niet veel beter zijn dan een DSL lijn (buitengebied). Ik kan dit eventueel zelf oplossen met een deftige 4G/5G router maar dan is het weer zonde om die Zyxel te laten verstoffen. Dan kan iemand anders er beter gebruik van maken. 
 

Misschien neem ik de dienst in de toekomst weer af. Ik was onder de indruk van het product, wat dat betreft zeker een mooi product. 

Wat super leuk om jouw fijne ervaring met Klik&Klaar te lezen, dankjewel dat je dit met ons deelt! 😀@waldpyk 

Uiteraard help ik je meteen om de opzegging in orde te maken. Dit is altijd met inachtneming van een maand opzegtermijn. Ik heb het abonnement dus per 16-01-25 voor je stopgezet.

Je ontvangt hierover ook een e-mail ter bevestiging en instructies om het modem te retourneren. Mocht je dit al willen doen, adviseer ik je om de instructies in dit topic te volgen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

 


Reageer