Ik heb 2 weken geleden Klik en Klaar besteld, maar zie nu dat het direct leverbaar is.
Ik snap dat het om de ingangsdatum van je contract gaat, maar was benieuwd of het mogelijk was dit te vervroegen naar 21-12 aangezien ik volgende week niet thuis ben.
En ik ben toch wel heel nieuwsgierig aangezien ik zo ongeveer onder een zendmast woon.
Dat klopt, de levertijd is nu 2 werkdagen ongeveer. Ik kan de bestaande order niet vervroegen dus die heb ik voor je geannuleerd. Je dient zelf wel een nieuwe nu aan te vragen, dan komt hij binnen 2 werkdagen aan!
Dat noemen we nog eens timing. Was precies een nieuwe bestelling aan het plaatsen.
Dat klopt, de levertijd is nu 2 werkdagen ongeveer. Ik kan de bestaande order niet vervroegen dus die heb ik voor je geannuleerd. Je dient zelf wel een nieuwe nu aan te vragen, dan komt hij binnen 2 werkdagen aan!
Dat noemen we nog eens timing. Was precies een nieuwe bestelling aan het plaatsen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.