Skip to main content
Beantwoord

Levering Klik en Klaar

• 18 december 2024
  • 3 reacties
  • 259 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb 2 weken geleden Klik en Klaar besteld, maar zie nu dat het direct leverbaar is.

Ik snap dat het om de ingangsdatum van je contract gaat, maar was benieuwd of het mogelijk was dit te vervroegen naar 21-12 aangezien ik volgende week niet thuis ben.

En ik ben toch wel heel nieuwsgierig aangezien ik zo ongeveer onder een zendmast woon.

Alvast fijne dagen en bedankt!

Beste antwoord door Abel1991

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Abel1991, welkom op onze Community!

Dat klopt, de levertijd is nu 2 werkdagen ongeveer. Ik kan de bestaande order niet vervroegen dus die heb ik voor je geannuleerd. Je dient zelf wel een nieuwe nu aan te vragen, dan komt hij binnen 2 werkdagen aan! 

Dat noemen we nog eens timing. Was precies een nieuwe bestelling aan het plaatsen. 

Heel erg bedankt en alvast fijne feestdagen.

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 december 2024

Of dat eventueel mijn bestelling geannuleerd word dat ik zelf een nieuwe plaats.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 19 december 2024

Dat klopt, de levertijd is nu 2 werkdagen ongeveer. Ik kan de bestaande order niet vervroegen dus die heb ik voor je geannuleerd. Je dient zelf wel een nieuwe nu aan te vragen, dan komt hij binnen 2 werkdagen aan! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Dat noemen we nog eens timing. Was precies een nieuwe bestelling aan het plaatsen. 

Heel erg bedankt en alvast fijne feestdagen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen