Vandaag poging gedaan m.b.t klik & klaar internet opzeggen dit is gelukt zover ik zie in de odido app. Duidelijk aangegeven dat het per direct opgezegd moet worden i.v.m. 14 dagen bedenktijd..... het is opgezegd over een maand i.p.v. per direct. Hopelijk kan ik via deze weg hulp krijgen van een medewerker die dit wel goed kan afhandelen??
Beantwoord
klik klaar opzeggen
Beste antwoord door Teresa van Odido
Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de opzegging goed is doorgekomen met inachtneming van de 14-dagen bedenktijd. Echter speelt er op dit moment een issue, waardoor het abonnement doorloopt op de achtergrond. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig om dit op te lossen.
Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, want er is netjes binnen de bedenktijd opgezegd.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.