Skip to main content
Beantwoord

klik klaar opzeggen

• 1 februari 2025
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag poging gedaan m.b.t klik & klaar internet opzeggen dit is gelukt zover ik zie in de odido app. Duidelijk aangegeven dat het per direct opgezegd moet worden i.v.m. 14 dagen bedenktijd..... het is opgezegd over een maand i.p.v. per direct. Hopelijk kan ik via deze weg hulp krijgen van een medewerker die dit wel goed kan afhandelen??

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Prive1 Welkom op onze community en goed dat je dit via deze weg meldt. Ik zoek graag voor je uit of de opzegging systematisch goed is verwerkt! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de opzegging goed is doorgekomen met inachtneming van de 14-dagen bedenktijd. Echter speelt er op dit moment een issue, waardoor het abonnement doorloopt op de achtergrond. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig om dit op te lossen. 

Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, want er is netjes binnen de bedenktijd opgezegd. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 februari 2025

Heb klik & klaar telefonische opgezegd ivm 14 dagen bedenktijd helaas staat in de odido account opgezegd over een maand ipv per direct. Hopelijk kan een medewerker me via deze weg wel helpen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2025

@Prive1 Welkom op onze community en goed dat je dit via deze weg meldt. Ik zoek graag voor je uit of de opzegging systematisch goed is verwerkt! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de opzegging goed is doorgekomen met inachtneming van de 14-dagen bedenktijd. Echter speelt er op dit moment een issue, waardoor het abonnement doorloopt op de achtergrond. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig om dit op te lossen. 

Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, want er is netjes binnen de bedenktijd opgezegd. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen