Ik heb sinds ruim 2 weken klik en klaar. Ik heb die besteld zonder de wifi plus versterkers omdat ik dacht eerst eens kijken hoe de verbinding zonder is op zolder. Nou die is niet best dus dacht: Even bellen met Odido! Nou na letterlijk 7 keer (waarvan 4 keer koud) doorverbonden te zijn werd ik geholpen door een jongeman. Die gaf aan dat de enige mogelijkheid dat ik dit kan is het huidige op te zeggen en een nieuwe klik en klaar te bestellen met toevoeging van de 2 wifi plus versterkers. Oh ja nog vergeten te vermelden dat ik ook naar de winkel ben geweest in Roosendaal waar ze me niet konden helpen en me een 06 nummer hadden gegeven die ik moest bellen. Terug naar de jongeman: die gaf aan dat mijn huidige klik en klaar abonnement door zou lopen totdat ik de nieuwe die 9 november thuisbezorgd zou worden geactiveerd zou zijn. Nou na het ophangen was meteen mijn verbinding weg. Inmiddels weer 1,5u!! verder met bellen en nog geen oplossing. Een collega Sasha die vertelde dat ze pas over 1 uur contact zou opnemen nadat zij terugkoppeling heeft gehad van de technische dienst. Is er iemand hier die mij verder kan helpen? Ik wil gewoon dat mijn huidige contract doorloopt totdat ik mijn nieuwe klik en klaar met de wifi plus versterkers activeer op 9 november.
Hoi
Er is een maximum van 1 extra wifi punt wat je kunt bestellen bij klik en klaar. Als dit niet achteraf kan, dan is daar helaas niets aan te doen. Je kunt wel een eigen mesh Access Point setje kopen met 2 of 3 hubs. Bijvoorbeeld van Deco.
Hi Eric,
dat is niet waar sorry want ik heb er vandaag 2 bij kunnen bestellen! Dit is ook terug te zien in de bestelling. Maar voor mij is het belangrijkste dat mijn huidige verbinding weer online komt. Want ik kan nu helemaal niks omdat die per direct is opgezegd terwijl mij duidelijk is toegezegd dat dit pas gebeurd na activering van de nieuwe klik en klaar met wifi punten. Kun jij dit in orde maken ?
Hey
Ik ben mijn systeem ingedoken en zie dat je je huidige Klik&Klaar hebt opgezegd en een nieuwe hebt besteld met 2 wifipunten. Je dient de huidige Klik&Klaar te retourneren, deze is al inactief. Het andere modem moet online komen zodra je die hebt ontvangen en geïnstalleerd.
Hi Tommie,
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels alles, inclusief de nieuwe bestelling, opgezegd. Er is zo ontzettend veel fout gegaan dat ik helaas geen andere keuze zag. Een tip die ik graag wil meegeven: zorg ervoor dat al het personeel goed geïnformeerd is wanneer er iets nieuws wordt gelanceerd. Het was namelijk opvallend hoe vaak ik als klant medewerkers van Odido moest uitleggen wat Klik & Klaar precies inhoudt, zowel aan de telefoon als in de winkel. Ook is het belangrijk om afspraken met klanten na te komen. Ik ben meerdere keren beloofd dat ik teruggebeld zou worden, maar dat is nooit gebeurd. Kortom, mijn ervaring met Odido in de eerste twee weken was erg teleurstellend.
Met vriendelijke groet,
Bilal
Sinds een dag of 10 klik en klaar, alles werkte prima. Sinds gisteren is het modem niet meer softwarematig te bereiken. Best vervelend, ook al werkt de modem verder prima.
Hoe op te lossen. Alle gangbare dingen al geprobeerd .
Hey
Modem doet het prima, kan alleen niet meer met de app instellingen doen, Blijft niet verbonden aangeven. Met een browser nog geen toegang tot het modem geprobeerd,
Gr Ed
Toevallig een iPhone
Kan het modem inmiddels via de browser bereiken. Software klik en klaar werkt totaal niet meer. Voor nu tevreden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.