Afgelopen vrijdag (29/11) heb ik Klik en Klaar opgezegd binnen de annulering termijn van 15 dagen. De verbinding was daarna ook direct verbroken en het abonnement niet meer actief bij inloggen op Mijn Odido. Ik heb helaas niet de beloofde bevestigings mail ontvangen met daarin instructies om het modem terug te sturen. Deze mail zou binnen 48 uur komen.
Welkom op onze community!
De instructies om het modem terug te sturen zijn natuurlijk wel zo handig,. Ik help je graag verder!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie gelukkig wel dat de opzegging succesvol is doorgevoerd. Waarom je de e-mail nog niet hebt ontvangen, durf ik niet te zeggen. Ik ben hier in ieder geval meteen achteraan gegaan, zodat je deze alsnog ontvangt.
Voor het terugsturen van de apparatuur kun je alvast een kijkje nemen in dit topic. Hier staat precies hoe je dit kan doen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.
Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we het modem koppelen aan jouw abonnement.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Welkom op onze community!
De instructies om het modem terug te sturen zijn natuurlijk wel zo handig,. Ik help je graag verder!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie gelukkig wel dat de opzegging succesvol is doorgevoerd. Waarom je de e-mail nog niet hebt ontvangen, durf ik niet te zeggen. Ik ben hier in ieder geval meteen achteraan gegaan, zodat je deze alsnog ontvangt.
Voor het terugsturen van de apparatuur kun je alvast een kijkje nemen in dit topic. Hier staat precies hoe je dit kan doen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.
Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daarop je gegevens (naam, postcode/huisnummer). Op die manier kunnen we het modem koppelen aan jouw abonnement.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Op 17 december heb ik het modem in originele doos met daarin prints van deze discussie en van de eerste factuur bij DHL ingeleverd met het verzoek deze te retourneren naar Odido. Sinds die tijd zie ik geen voortgang in de DHL app en heb ik ook geen bevestiging van Odido ontvangen dat het modem terug is ontvangen. Ik kan geen navraag doen bij DHL omdat Odido bij retouren tevens de verzender is van het pakket.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.