Mijn klik en klaar modem maakt nu verbinding met de mast op de Citerstraat in Purmerend. Volgens onderstaande gegevens van antennekaart.nl heeft deze op dit moment alleen nog de oude 5G antenne frequenties.
Wanneer wordt deze geupgrade?
Mijn klik en klaar modem maakt nu verbinding met de mast op de Citerstraat in Purmerend. Volgens onderstaande gegevens van antennekaart.nl heeft deze op dit moment alleen nog de oude 5G antenne frequenties.
Wanneer wordt deze geupgrade?
Hi
Ik heb het voor je nagekeken en jij maakt verbinding met de mast aan de Westerweg. Deze is al wel geüpgrade! Verder staat er voor nu niks op de planningen voor deze buurt.
Hallo
Het was me kort na de post al opgevallen dat ik opeens wel op een n78 mast zat. Blijkbaar heeft het geholpen.
Bedankt voor je antwoord maar het lijkt erop dat de mast op de Westerweg precies andere kant van het huis is en daar heb ik helaas net geen ethernetbekabeling. Voorlopig heb ik aan de andere kant van het huis blijkbaar toch goed signaal (blauw lampje)
Hopelijk gaat het met de Citerstraat ook snel goed komen. Die kan ik bijna zien hiervandaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.