ik heb soortgelijke probleem hier op mijn factuur zoals andere gebruikers in de community ook heeft gehad die ik gelezen heb, op mijn factuur staat aangegeven dat ik in Turkije gebeld zou zijn 22 december om 9.30 door een turkse nummer, wat niet klopt, op 9.30 heb ik geen telefoon gesprek gehad, ook niet in mijn call log, wel de tweede gesprek op 11.30, dit klopt wel. Wat heel vreemd is de gespreks tijden zijn identiek op sekonden na. Voor de duidelijkheid 1ste spook gesprek heeft nooit plaats gevonden. Ik kan klantenservice niet bellen omdat het enorm duur is vanuit buitenland
Ook in mijn bel historie 9.30 op 22 december van betreffende turkse spook nummer geen gesprek te vinden.
Graag wat de oplossing betreft het onterecht gesprek kosten wat in rekening gebrachte is terug trekken. Als u niet verder helpen kan moet ik dit verder aangifte doen bij de politie als fraude eventueel wordt mijn nummer gebruikt in een cybercrime. Graag zou ik willen weten wat u gaat ondernemen en waarom dit gebeurt is, hoe kunt u mij voortaan garanderen dat dit niet meer in toekomst nog een keer gaat gebeuren. Verder wil ik ook weten hoe dit überhaupt kan gebeuren en hoe dit soort spook kosten in de toekomst voortaan voorkomen kan worden.
aub ik wil dat het factuur recht getrokken wordt, hoop dat alles in orde komt.