Skip to main content

 30-08-2024 , een brief gehad van odido, dat ze een achterstand van betaling hebben gemeld bij bkr. De brief zelf is op 27-08-24 ondertekend door odido.

 

In de brief staat : omdat de betalingsachterstand nu is opgelopen tot meer dan 60 dagen , hebben we deze achterstand gemeld bij bkr. na 60 dagen zijn ze dit verplicht.

 

Het gaat om een openstaande factuur van 12-07-24 en is €69.

 

Als ik de dagen ga tellen van de openstaande factuur 12-07-24, tot de datum dat de brief is aangetekend 27-08-24, kom ik uit op 46 dagen.

 

Dus er is onterecht 14 dagen te vroeg een negatieve bkr melding gemaakt.

zie Url hieronder van de brief

https://i.postimg.cc/LXMJNQj8/20240903-222611.jpg

Heb je de factuur inmiddels betaald? Dat helpt in iedergeval omdat anders je vraag weer wordt ingehaald door een langere achterstand termijn. Een handmatige betaling verdturen en verwerken kost ook tijd.


Ja de openstaande factuur is betaald 


Hallo @E078, welkom op onze Community! Niet fijn dat je een achterstand hebt en dat je deze brief hebt ontvangen, ik zoek dit graag met alle liefde voor je uit! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4267. Daarbij zie ik dat je inderdaad een achterstand hebt voor deze factuur, maar dat de 60 dagen niet kloppen. Je zit er wel dicht tegenaan. De factuur moest namelijk voor 22-07-2024 betaald te worden. Echter, zie ik dat de factuur nog niet is betaald. Ik raad je aan de factuur zo snel mogelijk te betalen. Dat kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kun je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Daarnaast heb ik ook een case voor je doorgezet naar onze financiële afdeling die over de BKR-registraties gaat. (casenummer: 72914588). Zij zullen dit voor je onderzoeken en desnoods de registratie die n.a.v. deze achterstand is ontstaan, verwijderen. Zodra zij aan je case toegekomen zijn, zullen zij je per mail hierover informeren. Excuses voor het ongemak!

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 


Reageer