Op mijn factuur staat aangegeven dat ik in het buitenland gebeld zou zijn (een ook nog opgenomen zou hebben) op 10 december en 5 december. Dit klopt echter van geen kant. Er worden wel vaker dit soort spookkosten in rekening gebracht, maar ik vind dat het nu eens echt afgelopen moet zijn. Bellen met de klantenservice heeft ook geen zin. Je staat minimaal een halfuur tot aan uren in de wacht en vaak wordt ook nog eens als je "in de wacht wordt gezet" de verbinding simpelweg verbroken. Dat allemaal voor € 2.50.
In mijn call logs zijn op beide dagen geen call van de betreffende nummer te vinden. Al mijn telefoongesprekken worden ook opgenomen. Ook opnames zijn er niet voor beide gesprekken.
Graag kom ik via hier tot een oplossing zonder dat ik mijn kostbare tijd kwijt raak. De oplossing is wat mij betreft simpelweg het terugbetalen van het onterecht in rekening gebrachte kosten. Verder wil ik ook weten hoe dit überhaupt kan gebeuren en hoe dit soort spookkosten in de toekomst voortaan voorkomen gaan worden.