Beantwoord

Korting vast abonnement weg na verlengen mobiel abonnement

  • 2 March 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Zoals de titel eigenlijk al aangeeft.

In oktober heb ik mijn mobiele abonnement verlengd. Na een maand kwam ik er achter dat een vaste korting op mijn vaste internet hierdoor ineens weg is, en vervangen is met klantvoordeel. Ik heb hier al meermaals contact over gehad, echter nog steeds geen duidelijkheid. De klantenservice zei dat het een bekend probleem was en dat ze een cade aan hadden gemaakt. Echter na 3 maanden is er nog steeds geen terugkoppeling geweest en betaal ik nog steeds meer.

De klantenservice blijft me ook maar doorverbinden tussen vast en mobiel omdat ze naar elkaar blijven wijzen, en ze aangeven dat het 2 gescheiden omgevingen zijn.

Ik zie dit graag opgelost, of in ieder geval duidelijkheid.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 4 March 2024, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pimvandenbroek ,

Het zijn op zich 2 verschillende systemen, wel zit er sinds een jaar 1 login overheen. Als je een mobiel abonnement verlengt, dan ga je akkoord met de nieuwe prijzen en voorwaarden.  Die voorwaarden beschrijven klantvoordeel van 5 euro op je internet abonnement. Om dit te krijgen kun je dit in je my-odido activeren.

 

Hallo @eric ,

Ik heb mijn mobiel abo verlengd bij belsimpel, en heb nooit andere voorwaarden voor mijn vast internet abonnement gekregen. Daarnaast was de korting die ik daar had een aparte korting. Klantenservice heeft ook aangegeven dat die korting er nooit afgehaald had mogen worden. Die 5 euro korting krijg ik nu, maar dat was 11,27. Die heb ik bij het afsluiten van mijn internet gekregen (Fast Internet). Klantenservice gaf ook aan dat die korting teruggezet zou worden. Ik wil graag weten wanneer want het duurt nu al 3 maanden.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Pim, leuk dat je met je mobiele verlenging bij ons blijft! Minder fijn dat je korting hierdoor is vervallen. Blijkbaar is dit probleem hardnekkiger dan gedacht, want mijn collegas van IT hebben dit nog niet kunnen oplossen. Ze zijn er nog mee bezig en het enige wat we kunnen doen is afwachten. Ik zie dat mijn collega je al heeft aangemeld, zodat IT jouw gemiste korting kan monitoren. Voor nu nog geen oplossing, maar ik hoop dat je hiermee wel meer duidelijkheid hebt. 

Reageer