Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds 2 weken vol tevreden thuis in gebruik en sinds een week ook mobiel. Dat betekent klantvoordeel. Maar als ik deze wil aanvragen zowel via de app als online dan krijg ik de melding, er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het later nog eens. Nu 5 dagen later lukt dit nog niet. Enig idee? Of moet dit telefonisch?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Huifje 

Staan beide abonnementen geregistreerd op hetzelfde adres? Klantvoordeel kan je ook activeren via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20374 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2022

Hallo @Huifje 

Staan beide abonnementen geregistreerd op hetzelfde adres? Klantvoordeel kan je ook activeren via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2022

Ja zelfde adres, maar lees net een post van 2 uur geleden dat er een storing bij jullie zit en niemand momenteel klantvoordeel kan aanvragen. Dus ik wacht gewoon af totdat dit verholpen is.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen