we helpen, ik heb een probleem Ik heb een hoge rekening van 43 euro en ik heb een rekening van 25, waarom moest ik zoveel betalen?
Hogere factuur
Beste antwoord door Hajar van Odido
Heel goed dat je dit navraagt, want ik snap dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben!
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 9 april nog geen klantvoordeel kreeg, omdat er maar 1 abonnement was aangemeld terwijl je minimaal 2 abonnementen nodig hebt. Daardoor is de klantvoordeel korting niet toegepast op je laaste factuur. Als het goed is heb je hier ook meerdere berichten over ontvangen via sms. Je klantvoordeel is nu wel correct en vanaf nu ga je wel klantvoordeel krijgen. Dus geen zorgen vanaf je volgende factuur zul je de korting terugzien op je factuur.
Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en als er nog vragen zijn, laat het vooral weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.