Hi Odido,
Ik zie net dat ik afgelopen maand en deze komende factuur buiten mijn bundel heb gebeld en daardoor een flink duurdere factuur heb gekregen en tegemoet zal zien.
Ik lees dat er geen alerts worden gestuurd om te attenderen op het buiten de bundel gaan van belminuten, dit in tegenstelling tot MB’s.
Ik snap dat ik zelf had kunnen inloggen op de Odido site en daar de belminuten had kunnen inzien. Maar ik vind toch dat jullie best even een melding hadden kunnen geven op het moment dat ik zo erg over m’n bundel limiet heen ga. Om het in context te zien; van de extra kosten in deze twee maanden had ik bijna 5 jaar lang (!) unlimited kunnen bellen qua verschil in prijs. Dat staat toch niet in verhouding?
Nogmaals, ik begrijp dat ik de mogelijk had om op de site de bundel in te zien, maar het voelt erg klantonvriendelijk om hierbij alleen naar de eigen verantwoordelijk te wijzen. Had ik namelijk wel een melding van jullie gekregen dan had ik de bundel direct verhoogd.
Is het mogelijk mij hierin tegemoet te komen? Ik ben jarenlang klant (bij voorloper) en dit zou erg gewaardeerd worden.
Met vriendelijke groet,