Skip to main content

Ik had op de 25ste mijn abbo rekening betaald maar kreeg weer een herrinering weer later terwijl ik het betaald had. Hebben het nog steeds niet bevestigdt op jullie site dat de factuur van maart betaald is.

Nu zit er een blokkade op mijn sim en zou graag willen dat het snel.opgelost wordt.

 

Goedemorgen Suren, goed om te zien dat je de betaling hebt gedaan! Ik heb direct met je meegekeken naar je situatie en ik zie dat je vanochtend ook 2 andere collega's hebt gesproken. Het mooie is dat mijn collega Jan de blokkade heeft opgeheven. Werkt alles inmiddels weer voor je? Ik zie dat Sibel je ook heeft geïnformeerd over een nog openstaande factuur van februari (€ 67,93) en dat je uitstel hebt gekregen tot 15 april voor dit bedrag.

Laat je het me weten of de blokkade inderdaad is opgeheven? Ik hoop dat het voor 15 april lukt met de volgende betaling en mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄


Reageer