Skip to main content
Beantwoord

Betaling via factuur

  • 17 november 2023
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb sinds een half jaar geen mogelijkheid meer om een betaling te doen via factuur. Ik vind dit best bijzonder aangezien ik wel ook nog mijn icloud abonnement betaal via factuur, maar als ik disney+ wil betalen, dan staat er dat de provider de betaling heeft geweigerd. Kunnen jullie mij hiermee helpen? 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Riickert 

Wat vreemd dat het betalen nu niet lukt. Kun je de volgende punten eens proberen:

  • Opnieuw inloggen in de App Store
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen opnieuw instellen
  • Betaalmethode verwijderen en opnieuw toevoegen

Wellicht dat de stappen die voor deze klant hebben geholpen, dit ook voor jou kunnen oplossen: App en In-App aankopen werken niet sinds naamswijziging | Odido community

Hoor graag of het zo lukt.

Bekijk origineel

4 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2023

Hi @Riickert 

Wat vreemd dat het betalen nu niet lukt. Kun je de volgende punten eens proberen:

  • Opnieuw inloggen in de App Store
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen opnieuw instellen
  • Betaalmethode verwijderen en opnieuw toevoegen

Wellicht dat de stappen die voor deze klant hebben geholpen, dit ook voor jou kunnen oplossen: App en In-App aankopen werken niet sinds naamswijziging | Odido community

Hoor graag of het zo lukt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 november 2023

Ik heb alle bovenstaande opties geprobeerd. Wat ik elke keer te zien krijg is dat Deze kosten zijn geweigerd door je provider. Dus ik heb het idee dat er mogelijk aan de kant van de provider een blokkade zou kunnen zitten. Is dat iets wat uitgezocht zou kunnen worden? Ik heb namelijk ook een extra icloud abonnement lopen, en die staat netjes op mijn factuur van Odido.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rick, goed dat je bovenstaande stappen hebt geprobeerd en wat apart dat het nog niet werkt. Stuur mij even een privĂ©bericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag of ik ergens een blokkade kan vinden! đŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 december 2023

Schijnt zo te zijn dat je niet meer dan €50 kan betalen per app en niet meer dan 300 per kalendermaand, dus dat is dan de reden dat hij dan niet het factuur als betaalmethode kan gebruiken.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen