Voor de derde maand op rij is de automatische incasso voor mijn mobiele telefoonabonnement geweigerd. De bank geeft aan dat er geen problemen zijn en het saldo is positief. Graag onderzoek naar hoe dit op te lossen is.
Voor de derde maand op rij is de automatische incasso voor mijn mobiele telefoonabonnement geweigerd. De bank geeft aan dat er geen problemen zijn en het saldo is positief. Graag onderzoek naar hoe dit op te lossen is.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Johannes, wat apart dat de automatsche incasso elke keer geweigerd wordt. Ik zie het inderdaad ook terug in het systeem. Ik heb direct contact opgenomen met mijn collega van de technische dienst waar we dit soort cases laten onderzoeken, en hij heeft aan dat dit probleem (foutcode 903 bij ons) wel echt bij de bank ligt. Ik stuur je niet graag zomaar terug naar de bank, dus ik heb wat extra informatie verzameld wat het voor de bank wellicht ook makkelijker maakt om een onderzoek te starten.
Ik hoor het graag van je! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.