Skip to main content
Beantwoord

Aansluitkosten worden wel berekend


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

In december heb ik mijn twee abonnementen van Odido omgezet naar nieuwe abonnement van Odido (unlimited samen voor 20 euro per maand, per abonnement).

De medewerker van Odido gaf me meerdere keren aan dat ik geen aansluitkosten ga betalen terwijl op de contract wel aansluitkosten stond. Ze hebben mij aangegeven dat dit standaard op de contract stond en dat ik ze moet vertrouwen en dat ik geen aansluit kosten ga betalen. Vandaag heb ik de eerste factuur ontvangen en stonden wel aansluitkosten op mijn facturen. Daar ben ik niet blij mee. Hoop dat dit zsm aangepast wordt en dat de klanten in een keer juist geĂŻnformeerd worden.

Beste antwoord door Ereen

Marciano van Odido schreef:

Hoi Ereen, gaaf dat je hebt gekozen voor 2 Unlimited Samen abonnementen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je 2 nieuwe bestellingen hebt gedaan (aquisitie) in plaats van verlengingen. Hier betaal je wel aansluitkosten voor. Ik gok dat mijn collega in de war was en dacht dat hem om een verlenging ging. Excuses hiervoor. De facturen staan nog niet klaar in het systeem, maar stuur me alvast de volgende gegevens van je abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pak ik dit volgende week, zodra de facturen klaarstaan, op en dan vergoed ik de aansluitkosten alsnog voor je! đŸ˜„

 

Beste Marciano,

 

Dank voor je snelle reactie en aanbod.

Ik heb je net een privĂ© bericht verzonden incl. de gevraagd informatie.

Ik zie later de bevestiging van bovenstaand aanbod.

 

Nogmaals dank

 

Mvg

Tuna

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ereen, gaaf dat je hebt gekozen voor 2 Unlimited Samen abonnementen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je 2 nieuwe bestellingen hebt gedaan (aquisitie) in plaats van verlengingen. Hier betaal je wel aansluitkosten voor. Ik gok dat mijn collega in de war was en dacht dat hem om een verlenging ging. Excuses hiervoor. De facturen staan nog niet klaar in het systeem, maar stuur me alvast de volgende gegevens van je abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pak ik dit volgende week, zodra de facturen klaarstaan, op en dan vergoed ik de aansluitkosten alsnog voor je! đŸ˜„


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Ereen, gaaf dat je hebt gekozen voor 2 Unlimited Samen abonnementen! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je 2 nieuwe bestellingen hebt gedaan (aquisitie) in plaats van verlengingen. Hier betaal je wel aansluitkosten voor. Ik gok dat mijn collega in de war was en dacht dat hem om een verlenging ging. Excuses hiervoor. De facturen staan nog niet klaar in het systeem, maar stuur me alvast de volgende gegevens van je abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pak ik dit volgende week, zodra de facturen klaarstaan, op en dan vergoed ik de aansluitkosten alsnog voor je! đŸ˜„

 

Beste Marciano,

 

Dank voor je snelle reactie en aanbod.

Ik heb je net een privĂ© bericht verzonden incl. de gevraagd informatie.

Ik zie later de bevestiging van bovenstaand aanbod.

 

Nogmaals dank

 

Mvg

Tuna


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Tuna, uiteraard graag gedaan! Ik heb je berichtje ontvangen en ik spreek je daar snel! đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen