Skip to main content

Goedenavond,

Kan iemand mij helpen om mijn account te activeren viaplay klantenservice is 10 keer niks. 

(Ik zou toch even de stappen nogmaals doorlopen voor de activatie, en als het echt niet lukt, dan zou je het abonnement wellicht rechtstreeks kunnen aanschaffen. Het is natuurlijk vervelend, maar er is simpelweg niets wat we hieraan kunnen doen)

Viaplay wilt niet verder helpen per chat/email/telefonisch behalve met een abonnement aanschaffen wat hun beter uitkomt uiteraard.

Ik heb alle stappen gevolgd, link ontvangen per email vervolgens nieuw account aangemaakt aangemaakt ( via de link ) toen email ontvangen van viaplay dat mijn account is geactiveerd wat duidelijk niet het geval is.

Groet, 

Stanley 

Hi @Weetnuniks, welkom op onze Community! Niet zo fijn dat Viaplay niet wilt helpen, ik kijk graag voor je na of ik iets kan betekenen! Ik heb direct bij je abonnement gekeken en ik zie dat de bundel Viaplay via de punten is geactiveerd. Vanaf dan kun je Viaplay koppelen. We kunnen in principe vanuit onze kant alleen de koppeling maken. Als er geen account is geactiveerd, dan zit het issue bij Viaplay en dienen zij het voor je te activeren. 

Heb je nog geen Viaplay account? Dan kun je de koppeling in je Mijn Odido account maken en  je een nieuw Viaplay account aanmaken en meteen koppelen.

Heb  je al een betaald Viaplay account? Dan geeft het koppelen een foutmelding: Viaplay staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt.

Advies: 

1. Ga naar je Viaplay account en zet je betaalwijze stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido.

Let op:  

• Een VPN verbinding verstoort wel eens het koppelen. Ik zou je willen adviseren om je VPN dan tijdelijk uit te zetten tijdens het koppelen. 
  • Probeer je het in de app te koppelen? Dat wil soms problemen geven. Probeer het dan via een desktopversie. 

Ik vermoed dat de koppeling al wel bij je is gelukt, maar dat er nog geen account is geactiveerd. Daarvoor wil ik je doorverwijzen naar Viaplay, zij dienen dan te checken of alles voor je account goed staat ingesteld. 

Reageer