Skip to main content

Case nummer: 72917959

 Geachte Odido,

Na aanleiding van het telefonisch contact met jullie klantenservice meerdere malen proberen wij het op deze manier. Wij willen jullie de volgende situatie voorleggen. Uit BKR toetsing blijkt dat er sprake is van een negatieve BKR codering, waarvan krediet al wel is afgelost is in 2021 maar de codering door verjaring nog niet uit het BKR register is. Hierdoor krijgen wij momenteel geen hypotheek. Maar ons bod voor het huis is geaccepteerd.  De negatieve codering staat op mijn naam: Georgy Kollee 13/04/200 BKR Consument nummer: 28165579 Op het adres: oAangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar!] Dit was een telefoonabonnement van Tele 2 van mijn moeder, deze heeft helaas meerdere rekeningen achtergehouden waardoor ik BKR geregistreerd sta. Mijn moeder had kanker en is helaas in 2019 overleden, waardoor de rekeningen bij mij terecht kwamen. Nu wil ik samen met mijn partner , een huis kopen en worden we geweigerd door de bank door deze codering. Aangezien we onze financiële situatie helemaal in orde hebben vragen wij jullie dit te verwijderen, zodat wij in staat zijn om de financiering voor ons huis te krijgen. We hebben al meerdere mallen een bericht gestuurd naar incasso@odido.nl, ook meerdere malen contact gehad met de klantenservice maar hier krijgen we helaas te horen dat ze niks voor ons kunnen doen. Onze grootste hoop is dat wij komende week een reactie kunnen krijgen vanuit Odido, en proberen de financiering met een week te rekken. Het klantnummer van mijn partner waarop deze casus staat is : >Aangpast door moderator] 

 

Met vriendelijke groeten, 

Georgy Kollee

Hallo @JGBB, welkom op onze Community! Wat leuk dat jullie bod is geaccepteerd, gefeliciteerd! Ik had begin dit jaar ook een huis gekocht en weet hoe spannend de financiering kan zijn. Laten we samen naar een oplossing kijken! Allereerst, namens mij ook gecondoleerd met het verlies van je moeder, ik hoop dat jullie het inmiddels een mooie plek hebben kunnen geven. Ook veel sterkte gewenst aan jou en je familie! Ik heb gelijk gekeken en ik als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1941. Daarbij zie ik inderdaad dat je hebt gemaild naar onze incasso afdeling. De case staat nu inmiddels in de bak (casenummer: 72917959). Uit ervaring weet ik dat zij het superdruk hebben, waardoor het lang kan duren voordat ze aan je case toekomen. Maar ik weet natuurlijk dat er bij de financiering vaak ook haast zit. Ik heb een bericht gestuurd naar een collega van onze financiële afdeling met de vraag of ze jouw case tussendoor kan oppakken. Ik hoop dat het mogelijk is. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten. Of je kunt een mail verwachten dat het is aangepast! 


Reageer