Skip to main content

Hallo,

Ik heb een Iphone 16 besteld met abonnement, doordat ik snel de pre order wilde afronden ben ik vergeten om er een verzekering bij te zetten.

Ik heb daar meteen voor gebeld en dat was allemaal geen probleem.
Nou wel dus, nu kom ik in de winkel en nu blijkt de verzekering ipv 13,95 15,95 te kosten en i.p.v. 65 eigen risico 90 euro eigen risico.

Nu kan ik heel principieel doen en de bestelling terug sturen aangezien ik nog in de bedenktijd zit hij is immers nog geseald.(hij is voor mijn zoon zijn verjaardag)

Maar ik ga ervan dat Odido mijn verzekering gewoon aanpast zoals de beste man aan de telefoon ook zei, dat het allemaal geen probleem was.

Groetjes
Martijn

De kosten voor een dergelijke verzekering zijn afhankelijk van de prijscatagorie. Welk Iphone 16 heb je precies besteld?


klopt, maar het is een normale iphgone 16.
Op de website geeft deze ook 13,95 aan.


OK!  Ja, de standaard Iphone 16 kost inderdaad 13,95. De PRO Max is wel weer de hogere prijs, maar ook duurder toestel. Als het niet mogelijk is om deze verzekering toe te voegen via de My-Odido omgeving, bel dan eens de klantenservice om te kijken of dit achteraf nog kan.


de klantenservice heb ik meteen gebeld na aankoop, dat was allemaal geen probleem maar moest wachten tot de telefoon er was.

Ik heb al 2x een uur met de klantenservice aan de lijn gehangen en daarom kwam ik nu hier aangezien hier ook odido medewerkers zijn die het vast wel aan kunnen passen.


OK!  Ja, de standaard Iphone 16 kost inderdaad 13,95. De PRO Max is wel weer de hogere prijs, maar ook duurder toestel. Als het niet mogelijk is om deze verzekering toe te voegen via de My-Odido omgeving, bel dan eens de klantenservice om te kijken of dit achteraf nog kan.

ík word er niet goed van, contact gehad met de klantenservice die mij vervolgens naar Chub stuurt.
hub die mij vervolgens weer naar Odido stuurt.
De winkel heeft zelf met Chubb gesproken die zeggen vervolgens weer dat het een fout is.

Maar de klant is de dupe want er is nog steeds geen oplossing.

De oplossing is het gehele zaakje annuleren, daarvoor moet ik bij de winkel zijn zegt de klantenservice, ik weer naar de winkel die zegt nee dat kan hier niet je moet naar de klantenservice.

En wie is er de dupe van alles, inderdaad de klant staat met zijn rug tegen de muur.
Ik wil gewoon betalen wat beloofd is en zoals het afgesproken is en hoe odido dat oplost is niet mijn probleem.

Dus 13,95 betalen met een eigen risico van 65 en geen 15,95 en 90 eigen risico.

Dus wat is de oplossing??


Blijkbaar kun je niet na bestelling een verzkering toevoegen. Chub is inderdaad de verzekeringsmaatschappij voor deze verzekering. 

Voor annulering zou je in de schrijftelijke/ email bevestiging kunnen kijken die je na de bestelling hebt gekregen.


Nou volgens de odido medewerker was het allemaal geen probleem.

Want die snapte met de pre order dat het allemaal snel ging.

Maar dienzetten we er wel bij als het toestel ontvangen is. 

Nou niet dus, of ja in elk geval niet voor dat geld.

Dus een klant is wederom de dupe van jullie foute info.


Hoi Martijn, allereerst van harte welkom op de Community! Gaaf dat je voor de iPhone 16 bent gegaan. Minder fijn dat je de verzekering bij het bestellen bent vergeten af te sluiten en dat de kosten nu hoger lijken te zijn. Vul je je profiel aan met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik direct met je mee om de verzekering alsnog af te sluiten. Als ik daarmee bezig zijn kan ik de prijs pas controleren. Stuur me ook direct je ordernummer nog mee. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Reageer