Skip to main content
Beantwoord

Verhuisd naar het buitenland

  • 2 februari 2022
  • 4 reacties
  • 1633 Bekeken

Hallo,

Ik ben onlangs verhuisd naar Denemarken en zou nu mijn mobiele contract willen opzeggen. Moet ik een bewijs van inschrijving opsturen zodat dit zonder kosten kan?

Mijn contract loopt nog tot Juli 2023, maar ik kan het hier niet gebruiken omdat T-Mobile dan extra roaming kosten gaat berekenen (bovenop mijn bundel die ik maar voor 5% gebruik of zo...)

Met vriendelijke groeten,

Cindy

 

Beste antwoord door Cristien

Goedemiddag @EvilKayleigh  Bevalt het in Denemarken?

Lees hier Wat je opties zijn om het contract op te zeggen.

Veel succes!

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7981 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2022

Goedemiddag @EvilKayleigh  Bevalt het in Denemarken?

Lees hier Wat je opties zijn om het contract op te zeggen.

Veel succes!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 februari 2022

Dank je wel, maar ik zocht eigenlijk naar een manier om niet t/m juli 2023 het abonnement te hoeven doorbetalen (of voor dat bedrag af te kopen) als ik het toch niet meer gebruik. Het is niet mijn schuld dat T-Mobile niet in Denemarken actief is, toch?

 

Met vriendelijke groeten,

Cindy

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 2 februari 2022

Hi @EvilKayleigh 

Als je het abonnement vroegtijdig wilt opzeggen dan kan je kan in dit geval je abonnement afkopen. Je betaalt dan €13,50 x het aantal resterende maanden samen met een eventuele toestelkrediet als je die hebt. Mocht je dat willen dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik kan dan je opzegging verwerken. Houdt er wel rekening mee dat er een maand opzegtermijn is.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7981 reacties
  • 2 februari 2022
EvilKayleigh schreef:

Dank je wel, maar ik zocht eigenlijk naar een manier om niet t/m juli 2023 het abonnement te hoeven doorbetalen (of voor dat bedrag af te kopen) als ik het toch niet meer gebruik. Het is niet mijn schuld dat T-Mobile niet in Denemarken actief is, toch?

 

Met vriendelijke groeten,

Cindy

 

Je hebt gelijk maar het is ook niet TM zijn schuld dat jij in een land gaat wonen waar TM niet actief is. je hebt een bindend contract getekend. 

Is er misschien een mogelijkheid dat je het contract laat overnemen?   Contract overname

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen