Skip to main content
Beantwoord

travel en surf


Hi, wat houdt travel en surf in? Ik zit momenteel in de USA en zou graag data willen aangezien ik veel reis en ik dus niet alrijd WiFi heb. Wat zijn de kosten? 

Beste antwoord door Cristien

Hallo @Lisaluiken 

Met Travel & Surf koop je internetpassen, waarmee je buiten Europa kunt internetten zonder onverwachte kosten achteraf. Je kunt op verschillende manieren een Travel & Surf pas kopen. Dat kan via deze pagina , als je al in het buitenland bent.
 

Bekijk alle informatie over Travel & Surf of internet in het buitenland voor zakelijke klanten.

Ik zie nu dat T&S in de VS redelijk betaalbaar is geworden 

Alleen voor T-Mobile USA netwerk*

€ 19,99

5000 MB

30 dagen

Succes

Bekijk origineel

16 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2021

Hallo @Lisaluiken 

Met Travel & Surf koop je internetpassen, waarmee je buiten Europa kunt internetten zonder onverwachte kosten achteraf. Je kunt op verschillende manieren een Travel & Surf pas kopen. Dat kan via deze pagina , als je al in het buitenland bent.
 

Bekijk alle informatie over Travel & Surf of internet in het buitenland voor zakelijke klanten.

Ik zie nu dat T&S in de VS redelijk betaalbaar is geworden 

Alleen voor T-Mobile USA netwerk*

€ 19,99

5000 MB

30 dagen

Succes


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 juli 2021

Kun je, als het Travel en Surf tegoed op is, direct een nieuw tegoed aanschaffen?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 juli 2021

Hi @Christel2021 

Als je die optie te zien krijgt dan zou het moeten lukken. Je Travel & Surf pas moet wel 100% verbruikt zijn voordat je een nieuwe kan activeren. Als het niet lukt dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag met je mee.


scaffy
  • Debutant
  • 1 reactie
  • 15 augustus 2021

Help! wij zijn met vakantie en hebben een travel en surf pas voor 2 weken gekocht. Helaas doet deze het niet. Sms ontvangen dat het geactiveerd is. Alles nagelopen. Roaming aan etc. Vaker gebruokt, nooit eerder gebeurd.  Kan iemand helpen? Bedankt! Groetjes


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 15 augustus 2021

Hoi @scaffy,

Hopelijk kunnen we dit gauw oplossen! 

Waar zijn jullie op vakantie? Heb je al eens handmatig geprobeerd verbinding te maken met een andere provider? Op deze pagina vind je alle overeenkomsten die we met providers in het buitenland hebben. Je ziet dan ook gelijk welke functionaliteiten we daar aan kunnen bieden. 

Als het dan nog niet werkt wil ik graag voor je controleren of er misschien een blokkade actief is of iets in die richting. Kun je me dan een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik aan de slag voor je!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2021

Hoi! 
 

ik heb net een travel&surf pas aangeschaft voor Zone 3 (ik ben in Colombia). Maar hij doet het niet, heb een sms gekregen ter bevestiging en mijn dataroaming staat aan dus ik snap niet wat er fout gaat.

 

groet,

 

Roline


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 29 oktober 2021

Hallo @Roline 

Staat je dataroaming aan en heb je verder geen blokkade voor gebruik in het buitenland bijvoorbeeld? Je kan dit controleren in je My T-Mobile account bij blokkades.

Heb je verder ook geen openstaande betalingen waardoor je mogelijk een blokkade hebt? Je kan ook kijken of handmatig een andere provider kiezen helpt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2021

Hi! 
 

bedankt voor je reactie. 
dataroaming staat aan en ik heb geen blokkades aanstaan. Ook al mn rekeningen betaald dus weet niet waar het fout gaat….

 

kunnen jullie de surf en travel voor me aan zetten? Of anders verwijderen want nu betaal ik voor iets wat niet werkt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 maart 2022

Heb vanmorgen, lokale tijd, pas via klantenservice aangeschaft voor zone 3, ook sms ontvangen ter bevestiging. WiFi uitgezet en roaming aan, maar geen verbinding. Ook gecontroleerd op blokkades en zijn er niet, geen betalingsachterstand of iets dergelijks.

Bij my T-Mobile pagina staat dat travel en surf is aangekocht, maar geen verdere info dan dat het om zone 3 gaat. Nu dus 1 dag (al) verloren gegaan. Graag een oplossing tegemoet.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 16 maart 2022

Hi @RutgerpS 

Ik denk graag met je mee! In welk land ben je momenteel? Ben je verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welk netwerk je het beste bereik hebt. Mocht het dan nog niet werken, zou je mij  dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 april 2022

Ik heb een 50mb aanvuller gekocht voor gebruik in Guatemala. Ik ben nu 1,5 dag onderweg, maar ik kan mijn saldo niet gebruiken. Hoe krijg ik dit alsnog actief?

Komt het omdat de aanvuller op Mexico staat (=land waar ik was toen ik eea aanvroeg?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 5 april 2022

Hallo @Joost1959 

De pas zou je in de hele zone kunnen gebruiken als hij nog geldig is.

Helpt het selecteren van een andere provider? Met Claro en Telefonica zou je internet moeten hebben.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 april 2022

Nee, dat werkt niet. Alle mogelijke providers gekozen.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 6 april 2022

Hi @Joost1959 

Goed dat je alvast een ander netwerk hebt getest. Heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of je Travel & Surf pas geactiveerd is. 

Ik hoor graag van je!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 april 2022

Hoe stuur ik jou een.prive bericht?

Verder, ik heb dual sim waarbij ik ook een.lokale prepaid gebruik. Dat werkt prims.

 

Gr joost


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 6 april 2022

@Joost1959 

Een privébericht stuur je door op @Hajar te klikken en dan stuur bericht.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen