Skip to main content
Beantwoord

Recht van verzet

  • 10 mei 2022
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

In de privacy instellingen alleen per mail benaderen ingesteld.

Als je weer opnieuw inlogt staat alles weer aan.

Ik wil dat het irritante gebel van T-Mobile ophoudt.

Steeds weer een ander nummer wt belt.

Ik wil weten hoe ik recht van verzet indien, en dus niet via de instellingen want dat helpt niet.

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @WaaromZouIk 

Heb je dit probleem in My T-Mobile of T-Mobile thuis en indien My T-Mobile, prepaid of een abonnement?

Hier gaat het overigens prima in My T-Mobile met een mobiel abonnement. De moderators kunnen de instellingen overigens ook voor je aanpassen volgens mij.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21113 reacties
  • Antwoord
  • 10 mei 2022

Hallo @WaaromZouIk 

Heb je dit probleem in My T-Mobile of T-Mobile thuis en indien My T-Mobile, prepaid of een abonnement?

Hier gaat het overigens prima in My T-Mobile met een mobiel abonnement. De moderators kunnen de instellingen overigens ook voor je aanpassen volgens mij.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen