Skip to main content
Beantwoord

Premium diensten sms werken niet

• 16 januari 2025
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

help, help, help, ik ben echt wanhopig.

Ik krijg geen sms-jes meer binnen van premium diensten zoals open bank, belastingdienst en ook kan ik niet meer inloggen op odido, ook deze sms komt niet binnen. Gewone sms werkt wel.

Ik zie op deze community dat dit een terugkerend probleem is en ook bij mij is de ergernis gestegen tot het kookpunt. Na 4 verschillende medewerkers te hebben gesproken die allemaal iets anders wilden uitproberen van netwerkinstelling opnieuw instellen, ander simkaartje opsturen, etc, Dus nog steeds geen oplossing.

Eigenlijk zie ik maar 1 oplossing en dat is dat ik overschakel naar een andere provider alleen moet ik dan een boete betalen omdat mijn abonnement nog niet is afgelopen. Dit is toch de wereld op zijn kop!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Petra van Huizen, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je deze smsjes wilt ontvangen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie verder ook geen bijzonderheden terug. Het lijkt ook niet op een issue vanuit onze kant. Toevallig had ik een andere klant met hetzelfde probleem en we kunnen de oorzaak jammer genoeg niet zo snel achterhalen. Wel heeft hij een workaround gevonden, die ook werkt. Je kunt het teruglezen in dit topic: 

Kun je die workaround ook toepassen om te kijken of het werkt? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3836 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hoi ​@Petra van Huizen, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je deze smsjes wilt ontvangen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie verder ook geen bijzonderheden terug. Het lijkt ook niet op een issue vanuit onze kant. Toevallig had ik een andere klant met hetzelfde probleem en we kunnen de oorzaak jammer genoeg niet zo snel achterhalen. Wel heeft hij een workaround gevonden, die ook werkt. Je kunt het teruglezen in dit topic: 

Kun je die workaround ook toepassen om te kijken of het werkt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 januari 2025
Petra van Huizen schreef:

help, help, help, ik ben echt wanhopig.

Ik krijg geen sms-jes meer binnen van premium diensten zoals open bank, belastingdienst en ook kan ik niet meer inloggen op odido, ook deze sms komt niet binnen. Gewone sms werkt wel.

Ik zie op deze community dat dit een terugkerend probleem is en ook bij mij is de ergernis gestegen tot het kookpunt. Na 4 verschillende medewerkers te hebben gesproken die allemaal iets anders wilden uitproberen van netwerkinstelling opnieuw instellen, ander simkaartje opsturen, etc, Dus nog steeds geen oplossing.

Eigenlijk zie ik maar 1 oplossing en dat is dat ik overschakel naar een andere provider alleen moet ik dan een boete betalen omdat mijn abonnement nog niet is afgelopen. Dit is toch de wereld op zijn kop!

Hallo Pharwin, Inmiddels heb ik contact opgenomen met Open Bank, helaas is dit nog niet opgelost. Daar zit even vertraging in van een paar dagen van mijn kant. Ik meld me volgende week weer en wie weet gebeurt er in de tussentijd een wonder en vindt de IT-afdeling van Odido de oorzaak en een oplossing

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Petra van Huizen, dat is helemaal goed! Check ook even de workaround in het andere topic, wellicht dat het daarna wel werkt. Er werd aangegeven dat het daardoor wel werkt, ik hoop bij jou ook. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen