Hi,
In de zomer van 2019 heb ik een OnePlus 7pro via jullie gekocht met mijn abonnement. Helaas heb ik het toestel inmiddels al 3x moeten laten repareren en moet ik het toestel inmiddels voor de 4e keer aanbieden.
De garantie loopt helaas ook binnenkort af, en T-Mobile kan mij helaas niet verder helpen omdat ze aangeven dat ik het toestel niet via hun heb laten repareren. Dit komt omdat er een instructie bij het toestel zat dat ik de reparatie direct bij OnePlus moest aanbieden.
Doordat de reparaties niet bekend zijn bij T-Mobile moet ik wederom het toestel aanbieden alleen dit keer via T-Mobile zelf. Persoonlijk vind ik het teleurstellend dat ik het toestel al 3x heb moeten laten repareren. En vraag hierbij of T-Mobile een passende oplossing heeft ook met het ook op de naderende verloop van garantie icm het aantal reparaties.
Mvg,
Youri
Beste antwoord door Dave
Bekijk origineel