Skip to main content
Beantwoord

multisim voor watch ultra 2 fourmelding

  • 21 June 2024
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

Ik wil een multi sim voor mijn apple watch ultra 2 aanvragen maar als ik de handleiding volg dan loopt dit iedere keer vast met de melding : je odido NL account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op ie apple watch.

apparaten die ik gebruik zijn iphone 15 pro en apple watch ultra 2 op beide staat de laatste software versie, beide aangeschaft bij apple zelf

 

Bij zowel de telefonische klantenservice als in de winkel hebben ze geen idee hoe dit op te lossen. 
lees op het forum dat er vaker dit probleem is , hoop dat het snel opgelost is. Mijn mobiel abbo loopt binnenkort af dus dit kan wel eens een reden worden om toch maar over te stappen.

6 reacties

Reputatie 2

Bij veel mensen is het gelukt met deze topic, misschien lukt het bij jou ook?

Over je laatste opmerking zou ik nog maar eens nadenken. Ik kom zelf van een andere provider en ik kan je zeggen, het gras is daar echt niet groener dan hier. Bij elke provider is er wel iets aan de hand waardoor er een storing ontstaat en het is techniek dus het kan altijd gebeuren. Hoe dan ook, ik hoop dat het allemaal snel werkt en dat bovenstaande topic je daar mee kan helpen. 

Bij veel mensen is het gelukt met deze topic, misschien lukt het bij jou ook?

Over je laatste opmerking zou ik nog maar eens nadenken. Ik kom zelf van een andere provider en ik kan je zeggen, het gras is daar echt niet groener dan hier. Bij elke provider is er wel iets aan de hand waardoor er een storing ontstaat en het is techniek dus het kan altijd gebeuren. Hoe dan ook, ik hoop dat het allemaal snel werkt en dat bovenstaande topic je daar mee kan helpen. 

Die truc waar je naar verwijst hadden ze ook in de shop gedaan , resultaat daarvan was dat er een multisim  a 5 euro p/m bij mijn mijn abo stond maar op de watch nog steeds de melding stond over her odido nl account . e hadden daarna met veel moeite de multisim er weer af gehaald bij het abo want ik had geen zin om al te gaan betalen voor iets wat niet werkt.

Ondertussen zijn we weer 3 dagen  verder en nog steeds niet mogelijk om mobiel netwerk op de ultra 2 te krijgen. Heb je een watch van 900 euro wat je ook koopt voor de Cellular optie en kun je het niet eens gebruiken.

Als ik zo op de community terug lees komt dit probleem best wel heel vaak voor de afgelopen tijd , waarom duurt de storing dan iedere keer zolang. Heb gelukkig zowel de iPhone als de watch via apple zelf  gekocht dus zit niet vast aan odido, je zal maar je watch bij odido gekocht hebben en nu vast zitten aan een abo wat je dus niet gebruiken kunt.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @edebee1968, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technische issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Zou je onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8348, kan dat kloppen? Als je bovestaande informatie met mij kunt delen, zet ik het direct voor je door! 

 

  • Watch gekocht op 1-6-2024 bij de Amac in Nederland. Activatie rond 16:00uur
  • Aanbieder is Odido NL 58.2
  • Nieuwe Watch
  • Watch is modelnummer A2986
  • Iphone 15 pro
  • Watch is laatste OS versie 10.5
  • iPhone is laatste OS versie 17.5.1

eind cijfers van het mobiele nummer zijn juist

Reputatie 6
Badge +7

Goedemorgen @edebee1968, dank voor de info! Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt (casenummer: 71567828). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Excuses voor het ongemak. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer