Skip to main content
Beantwoord

mb aanvullen lukt niet

  • 30 juli 2021
  • 1 reactie
  • 1100 Bekeken

Hallo,

Momenteel verblijf ik in Zweden. Om deze reden heb ik mijn abonnement al aangepast deze maand naar meer mb in het buitenland. Toen ik hier overheen was heb ik een maal een mb aanvullen gekocht. Hier ben ik nu voor 80% doorheen en wil graag aanvullen. Ik heb ook een sms gehad dat ik over de 80% heen was. Echter binnen de app staat dat er geen bundels beschikbaar zijn. De reden; pas na verbruik van 80% komen er nieuwe beschikbaar. Telefoon is al een aantal keer opnieuw opgestart maar dit helpt niet. Wat nu? In het buitenland wil ik niet zonder internet komen te zitten.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Nena0315 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Nena0315 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen