Sinds Augustus werkt mijn HBO Max niet meer. Ik heb het namelijk gekozen als mijn Extra & 2 van mijn punten gebruikt. Als ik de HBO Max app open krijg ik alleen de optie om mijn abonnement te verlengen. Eerder vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice en toen is als advies aangeraden om een topic te maken hierover. De email die ik voor mijn account gebruik is hetzelfde als mijn community mail. Is hier al een oplossing voor?
Hoi Lode, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Echter komt de geboortedatum niet overeen met die bij ons bekend is. Wellicht staat het abonnement op naam van een van je ouders? Wil je de geboortedatum controleren en de juiste invullen. Dan kijk ik graag met je mee en zijn er een aantal stappen die ik graag met je doorloop!
Hoi Lode, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Echter komt de geboortedatum niet overeen met die bij ons bekend is. Wellicht staat het abonnement op naam van een van je ouders? Wil je de geboortedatum controleren en de juiste invullen. Dan kijk ik graag met je mee en zijn er een aantal stappen die ik graag met je doorloop!
Het zou nu moeten kloppen.
Goedemorgen Lode, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb de HBO Max Extra zojuist uit en opnieuw aangezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te kijken streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:
- Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
- Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
- Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
- Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.