Sinds Augustus werkt mijn HBO Max niet meer. Ik heb het namelijk gekozen als mijn Extra & 2 van mijn punten gebruikt. Als ik de HBO Max app open krijg ik alleen de optie om mijn abonnement te verlengen. Eerder vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice en toen is als advies aangeraden om een topic te maken hierover. De email die ik voor mijn account gebruik is hetzelfde als mijn community mail. Is hier al een oplossing voor?
Hoi Lode, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Echter komt de geboortedatum niet overeen met die bij ons bekend is. Wellicht staat het abonnement op naam van een van je ouders? Wil je de geboortedatum controleren en de juiste invullen. Dan kijk ik graag met je mee en zijn er een aantal stappen die ik graag met je doorloop!
Hoi Lode, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Echter komt de geboortedatum niet overeen met die bij ons bekend is. Wellicht staat het abonnement op naam van een van je ouders? Wil je de geboortedatum controleren en de juiste invullen. Dan kijk ik graag met je mee en zijn er een aantal stappen die ik graag met je doorloop!
Het zou nu moeten kloppen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.