Gister is mijn odido account ingegaan waarbij ik een abonnement op HBO MAX heb genomen. Maar als ik deze wil instellen via de odido website en klik op “account koppelen” druk krijg ik meteen een foutmelding op de hbo max website. Na bellen werd me verteld contact met hbo max op te nemen maar op hun website staat duidelijk dat ik contact met odido moet opnemen. Wat moet ik nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Brittstoltenhoff, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je nieuwe abonnement bij ons van start is gegaan, wel zo fijn als je HBO Max bundel het ook doet.
Heb je nog geen HBO Max account? Geen probleem, via deze link kan hij een nieuw HBO Max account aanmaken en meteen koppelen.
Heb je al een betaald HBO Max account? Dan geeft het koppelen een foutmelding: HBO Max staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt.
Je kunt dan het volgende doen:
1. Ga naar je HBO Max account en zet je betaalwijze stop. 2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan. 3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido.
Ik zie bij je abonnement dat de bundel wel is geactiveerd. Deze heb ik voor de zekerheid uitgeschakeld en ook weer geactiveerd, vaak wil dat helpen. Kun je het nu nog een keer proberen? Het zou nu moeten werken! Probeer het ook via een browser/laptop en niet via je telefoon. Dat wil soms ook problemen geven. Gebruik ook geen VPN-netwerk, dan werkt het ook niet. Mocht het daarna nog niet werken, verneem ik graag een screenshot met wat voor melding je precies te zien krijgt!
Beste,
zoals je kan zien op de foto krijg ik steeds deze foutmelding, hoe kan ik dit oplossen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.