Skip to main content
Beantwoord

Geen melding voicemail bericht op mobiel

  • 28 november 2024
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo, ik krijg geen melding dat er een bericht op de voicemail van mijn mobiel is ingesproken terwijl dat wel staat ingesteld. Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Nathalie, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je een notificatie wil ontvangen als iemand een voicemail heeft ingesproken. Wat apart dat je dat nu niet krijgt. Probeer 'm allereerst eens opnieuw in te stellen via de volgende stappen:

  • Bel 1233

  • Kies optie 3: Voicemail instellingen en functies

  • Kies optie 6: Voicemail notificatie

Is het hiermee gelukt? Zo niet, zet voicemail dan helemaal uit en opnieuw aan. Dit kan via deze pagina in Mijn Odido. Start nadat je de instellingen hebt aangepast je telefoon opnieuw op. Ik hoor graag of het hiermee is gelukt! đŸ˜„

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nathalie, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je een notificatie wil ontvangen als iemand een voicemail heeft ingesproken. Wat apart dat je dat nu niet krijgt. Probeer 'm allereerst eens opnieuw in te stellen via de volgende stappen:

  • Bel 1233

  • Kies optie 3: Voicemail instellingen en functies

  • Kies optie 6: Voicemail notificatie

Is het hiermee gelukt? Zo niet, zet voicemail dan helemaal uit en opnieuw aan. Dit kan via deze pagina in Mijn Odido. Start nadat je de instellingen hebt aangepast je telefoon opnieuw op. Ik hoor graag of het hiermee is gelukt! đŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 november 2024

Hallo Marciano, dank je wel voor je reactie. Ik heb je tips opgevolgd maar helaas is het probleem niet verholpen.. Wat nu?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nathalie, bedankt voor het proberen. Wat apart dat het nog niet werkt. Zet je je geboortedatum in je profiel? Dan hebben we de volledige verificatie en dan zet ik graag een case voor je door naar mijn technische collega's!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 december 2024

Gedaan! En dank je wel alvast.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Nathalie, bedankt voor het invullen! Ik heb de case (74734522) direct doorgezet. Op dit moment hebben mijn collega's een verwerkingstijd van 13 dagen. Ik hoop dat ze het uiterlijk 16/17 december kunnen oplossen. Mocht je dan nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen