Ik moet nog wachten tot eind oktober voor verlening van mijn contract. Als ik dit zou doen dan gaat mijn nieuwe contract pas in ergens in februari 2017. Dat wil dus zeggen dat ik nu moet wachten tot eind oktober om te kunnen verlengen van mijn contract (want dat mag pas 4 maanden voor het contract stopt), maar ik kan ook dan pas, dus februari 2017, gebruik maken van deze gratis service?
Laten we toch hopen dat hier een andere regel is aangemaakt namens T-Mobile om te zorgen dat de huidige klanten, die wel graag willen blijven, dol blij zijn met T-Mobile. Kan toch niet zo zijn dat die nu al die tijd moeten wachten.
Iemand die daar een antwoord op kan geven... :$:)
Hallo Serviceweb.
Als je gebruikt maakt van een stel samen en stel bij abonnement kun je, je data zelf aanpassen via my t-mobile.
Ook is het mogelijk om eerder een abonnement om te zetten.. stel je het een sim only en per ongeluk gaat je oude toestel kapot, dan is er de mogelijkheid om via t-mobile een nieuwe contract af te sluiten met een toestel.
Overstappen naar stel samen stel bestaande klant
Ik hoor het wel, als er andere vragen zijn
Dus ik heb nu een 20gb databundel met een stel samen '13 abonnement.
Jammer dat ik dan buiten de boot val.
Of gaat David deze klanten ook blij maken?
Ik kan het namelijk niet terug lezen in de FAQ
@serviceweb ja dat snap ik maar geloof ff niks meer zal van 12gb naar 20gb gaan toen is toen ook noet gebeurd dus wacht wel ff af
Hallo Serviceweb.
Als je gebruikt maakt van een stel samen en stel bij abonnement kun je, je data zelf aanpassen via my t-mobile. Ook is het mogelijk om eerder een abonnement om te zetten.. stel je het een sim only en per ongeluk gaat je oude toestel kapot, dan is er de mogelijkheid om via t-mobile een nieuwe contract af te sluiten met een toestel. Kijk hier voor [url=https://forum.t-mobile.nl/stel-samen-stel-bij-463/overstappen-naar-stel-samen-stel-bestaande-klant-251455].
Ik hoor het wel, als er andere vragen zijn
Heel erg bedankt voor dit bericht maar ik heb zo'n abonnement niet. Ik zit nog bij een Stel samen Sim Only '13, die ik in Oktober 2014 al heb laten verlengen, die inging in februari 2015 en dus stopt in 2017. Nu mag ik eind oktober wel weer verlengen, dus ik zou nu even moeten wachten, maar ik hoopte eigenlijk dat T-Mobile nu zou zeggen: Jongen, je wil toch klant blijven en je bent zoooooo tevreden over T-Mobile, wij doen niet moeilijk en je mag nu al je contract verlengen voor een nieuw contract. 😛 Het is maar een idee... LOL Al hoewel je nooit weet wat voor mooi contract ze eventueel eind oktober weer kunnen leveren? Ja... wat is nu slim?
Dus ik heb nu een 20gb databundel met een stel samen '13 abonnement.
Jammer dat ik dan buiten de boot val.
Of gaat David deze klanten ook blij maken?
Ik kan het namelijk niet terug lezen in de FAQ
Hallo Andy.
Het beste is om even te bellen met de t-mobile klanten service, zij kunnen je namelijk beter helpen doordat er een directe communicatie is.
Via een t-mobile lijn is het: 1200, vast: 0624001200
Heel erg bedankt voor dit bericht maar ik heb zo'n abonnement niet. Ik zit nog bij een Stel samen Sim Only '13, die ik in Oktober 2014 al heb laten verlengen, die inging in februari 2015 en dus stopt in 2017. Nu mag ik eind oktober wel weer verlengen, dus ik zou nu even moeten wachten, maar ik hoopte eigenlijk dat T-Mobile nu zou zeggen: Jongen, je wil toch klant blijven en je bent zoooooo tevreden over T-Mobile, wij doen niet moeilijk en je mag nu al je contract verlengen voor een nieuw contract. 😛 Het is maar een idee... LOL Al hoewel je nooit weet wat voor mooi contract ze eventueel eind oktober weer kunnen leveren? Ja... wat is nu slim?
Ik zou even wachten, in de eerste periode (momenteel op dit moment).
Zijn er nog geen mensen of amper mensen aangesloten.. het duurt ook tot vanmiddag tot waarschijnlijk iedereen is aangesloten.
Het beste is om af te wachten, straks is er net zoals bij de Madness maand.. een goeie actie.
Ook kan je, bij je zelf af vragen of muziek streamen nu wel zo nodig is..
Het klinkt natuurlijk leuk en aangenaam, maar met 20GB is het ook wel mogelijk om een maand lang door te komen met streamen, anders kijk in de instellingen van je app voor bijvoorbeeld data besparing
Ik heb een 'Stel Samen' abonnement van 6GB, maar geen 'Stel Samen en Stel Bij' abonnement. Geldt het datavrij streamen dan ook?
Ik heb een 'Stel Samen' abonnement van 6GB, maar geen 'Stel Samen en Stel Bij' abonnement. Geldt het datavrij streamen dan ook?
Op een ander forum bericht is geplaatst dat dit alleen voor Stel samen en Stel bij abonnementen is.
Ik heb een 'Stel Samen' abonnement van 6GB, maar geen 'Stel Samen en Stel Bij' abonnement. Geldt het datavrij streamen dan ook?
Op een ander forum bericht is geplaatst dat dit alleen voor Stel samen en Stel bij abonnementen is.
Als T-Mobile slim is, en dat zijn ze volgens mij wel, bieden ze iedereen nu de mogelijkheid aan om hun contract om te laten zetten, zonder boete. Dan hebben ze A) je weer als klant voor 2 jaar en 😎 je gaat er vast meer voor betalen. Lijkt me een WIN WIN situatie voor T-Mobile
Ik heb een 'Stel Samen' abonnement van 6GB, maar geen 'Stel Samen en Stel Bij' abonnement. Geldt het datavrij streamen dan ook?
Op een ander forum bericht is geplaatst dat dit alleen voor Stel samen en Stel bij abonnementen is.
Als T-Mobile slim is, en dat zijn ze volgens mij wel, bieden ze iedereen nu de mogelijkheid aan om hun contract om te laten zetten, zonder boete. Dan hebben ze A) je weer als klant voor 2 jaar en 😎 je gaat er vast meer voor betalen. Lijkt me een WIN WIN situatie voor T-Mobile
Volgens mij kun je het abonnement over laten zetten naar stel samen en stel bij. (Zoals ik hoorde van een Tmobile helpdesk medewerker). Alleen als je een telefoon erbij hebt moet je die compleet afbetalen.
Ik vind het erg jammer dat T-mobile blijkbaar geen waarde hecht aan netneutraliteit.
Liever zie ik dat T-mobile de keuze aan de klant overlaat waar hij zijn data voor gebruikt.
Serieus? Je krijgt iets voor niets en je bent er niet blij mee?
Volgens mij kun je het abonnement over laten zetten naar stel samen en stel bij. (Zoals ik hoorde van een Tmobile helpdesk medewerker). Alleen als je een telefoon erbij hebt moet je die compleet afbetalen.
Dit is een interessant antwoord! Is er iemand die dit kan bevestigen?
Volgens mij moet je gewoon wachten tot je contract kan verlengen.
Hey allemaal,
Ik zie met name veel vragen over Datavrije Muziek in combinatie met welk abonnement en of je hier naar over kunt stappen. Ik geef hier graag nog een keer antwoord op, dit is ook in de FAQ opgenomen onder 'Ik heb geen Stel Samen & Stel Bij abonnement. Hoe krijg ik Datavrije Muziek?'.
Datavrije Muziek is alleen voor de abonnementen Stel Samen & Stel Bij, de particuliere én de zakelijke variant van dit abonnement. Stel Samen en andere prijsplannen vallen hier dus
niet onder. Naast dit prijsplan heb je ook een databundel nodig van 6 of 20 GB om aanspraak te maken op Datavrije Muziek. Als je een lagere bundel hebt bij je Stel Samen & Stel Bij-abonnement kun je deze bundel zelf via My T-Mobile verhogen naar 6 GB, dan krijg je ook Datavrije Muziek bij jouw abonnement. 🙂 Mocht je twijfelen welk abonnement je op dit moment hebt, dan kun je dit ook via My T-Mobile controleren.
Heb je op dit moment nog géén Stel Samen & Stel Bij, maar wil je hier wel naar overstappen dan bieden we die mogelijkheid ook. In
dit topic vind je hier de voorwaarden voor. Je kunt dus checken of je hier voor in aanmerking komt en voor jezelf besluiten of je dit wilt.
Als je overigens (bijna) buiten je contractperiode bent, kun je gewoon verlengen en dan kiezen voor Stel Samen & Stel Bij. Je ontvangt dan Datavrije Muziek wanneer jouw verlenging ingaat.
Hopelijk heb ik het zo duidelijk kunnen uitleggen, bij vragen weten jullie me te vinden. 😉
Duurt lang voordat het geactiveerd is david
Dit is dus een reden om weg te gaan bij T-Mobile.
Ik heb een stel samen 13' abonnement met 20gb databundel. Ik heb geen mogelijkheid om over te stappen naar stel samen en stel bij vanwege een telefoon die ik dan moet afbetalen en T-Mobile zegt nu tegen al hun klanten die in dit pakket zitten " een dikke F jullie maar jullie hebben gewoon keiharde pech"
Dit is gewoon klant discriminatie. Ik moet dus 1 jaar en 3 maanden wachten totdat ik dit ook krijg. Ik denk niet dat ik dan nog blijf als ze zo met hun klanten omgaan.
Maar dan zul je bijna mogen verlengen neem ik aan of je abonnement is bijna afgelopen?
Rosan: Als dit naar mij gericht is: mijn abonnement verloopt feb. 2018. Ik moet dus nog 1 jaar en 3 maanden wachten voordat ik dit zou krijgen.
Hey allemaal,
Ik zie met name veel vragen over Datavrije Muziek in combinatie met welk abonnement en of je hier naar over kunt stappen. Ik geef hier graag nog een keer antwoord op, dit is ook in de FAQ opgenomen onder 'Ik heb geen Stel Samen & Stel Bij abonnement. Hoe krijg ik Datavrije Muziek?'.
Datavrije Muziek is alleen voor de abonnementen Stel Samen & Stel Bij, de particuliere én de zakelijke variant van dit abonnement. Stel Samen en andere prijsplannen vallen hier dus niet onder. Naast dit prijsplan heb je ook een databundel nodig van 6 of 20 GB om aanspraak te maken op Datavrije Muziek. Als je een lagere bundel hebt bij je Stel Samen & Stel Bij-abonnement kun je deze bundel zelf via My T-Mobile verhogen naar 6 GB, dan krijg je ook Datavrije Muziek bij jouw abonnement. 🙂 Mocht je twijfelen welk abonnement je op dit moment hebt, dan kun je dit ook via My T-Mobile controleren.
Heb je op dit moment nog géén Stel Samen & Stel Bij, maar wil je hier wel naar overstappen dan bieden we die mogelijkheid ook. In dit topic vind je hier de voorwaarden voor. Je kunt dus checken of je hier voor in aanmerking komt en voor jezelf besluiten of je dit wilt.
Als je overigens (bijna) buiten je contractperiode bent, kun je gewoon verlengen en dan kiezen voor Stel Samen & Stel Bij. Je ontvangt dan Datavrije Muziek wanneer jouw verlenging ingaat.
Hopelijk heb ik het zo duidelijk kunnen uitleggen, bij vragen weten jullie me te vinden. ;)
Beste David...
Ik heb nog steeds geen sms ontvangen.
Komt het nog vandaag of is het een andere dag?
Rosan: Als dit naar mij gericht is: mijn abonnement verloopt feb. 2018. Ik moet dus nog 1 jaar en 3 maanden wachten voordat ik dit zou krijgen.
Dan heb je hem laat afgesloten?
(Maar je data bundel is wel al gratis verhoogd)
Voordeel van je toestel afbetalen en naar andere abonnement overgaan is dat je lagere maand lasten gaat hebben.
Hey allemaal,
Heb je op dit moment nog géén Stel Samen & Stel Bij, maar wil je hier wel naar overstappen dan bieden we die mogelijkheid ook. In dit topic vind je hier de voorwaarden voor. Je kunt dus checken of je hier voor in aanmerking komt en voor jezelf besluiten of je dit wilt.
Ik reageer even tussen de regels door! Leuke info maar duidelijk is het niet echt. Al hoewel, er staan wel wat duidelijke punten maar echt heel duidelijk is het niet :?
Punt 3 op de pagina waar we het zojuist over hebben. Overzetten van je bestaande abonnement kan maar dan komt je korting te vervallen en moet je de standaardprijzen gaan betalen. Eigenlijk is dit natuurlijk niet te doen. Dit kost je dan gewoon geld en is niet echt klantvriendelijk, al zeg ik het zelf.
Als je overigens (bijna) buiten je contractperiode bent, kun je gewoon verlengen en dan kiezen voor Stel Samen & Stel Bij. Je ontvangt dan Datavrije Muziek wanneer jouw verlenging ingaat.
Ik heb nog geen enkel iemand gehad binnen T-Mobile (excuus als ik nu iemand voor zijn voeten stoot), die mij zegt dat ik, als ik BIJNA buiten mijn contractperiode ben al kan verlengen (je moet 4 maanden aanhouden en niet langer!!). Dus die vlieger gaat niet op. En dan zegt T-Mobile ook nog dat als je gaat verlengen, en in mijn geval in februari 2017 pas mij nieuwe contract in zou gaan, dat ik dan pas gebruik kan maken van deze dienst.
Hopelijk heb ik het zo duidelijk kunnen uitleggen, bij vragen weten jullie me te vinden. ;)
Het is me helemaal duidelijk... Enne, ik val T-Mobile niet aan!! Maar gelukkig weten sommige binnen T-Mobile dat ook. Ik probeer alleen duidelijkheid te scheppen in de wirwar van wat nu wel en wat nu niet mag en vragen waar misschien meer mensen mee zitten. Dus ik snap het wel... maar begrijpen doe ik het niet 😛
Dit is dus een reden om weg te gaan bij T-Mobile.
Ik heb een stel samen 13' abonnement met 20gb databundel. Ik heb geen mogelijkheid om over te stappen naar stel samen en stel bij vanwege een telefoon die ik dan moet afbetalen en T-Mobile zegt nu tegen al hun klanten die in dit pakket zitten " een dikke F jullie maar jullie hebben gewoon keiharde pech"
Dit is gewoon klant discriminatie. Ik moet dus 1 jaar en 3 maanden wachten totdat ik dit ook krijg. Ik denk niet dat ik dan nog blijf als ze zo met hun klanten omgaan.
Om eerlijk te zijn is dit wel te begrijpen. Je hebt een abonnement met telefoon genomen. Als je een mobiel hebt die je nog moet afbetalen dan is dit wel begrijpelijk. Punt 5 op de al eerder genoemde pagina hier op de forum. Je moet je toestel eerst afbetalen! Das het voordeel als je gewoon een losse telefoon koopt en een SIM Only abonnement neemt
Beste David...
Ik heb nog steeds geen sms ontvangen.
Komt het nog vandaag of is het een andere dag?
Je krijgt vanzelf bericht... Wachten is zo onmenselijk :$
Het komt... Het komt... Die goede SMS, hij komt er echt, hij komt er echt
Als jij aan de beurt bent :8
Wat ik volgens mij nog nergens heb zien staan, of ik heb er overheen gelezen:
- is het ook geldig bij GRATIS spotify? Mensen die dus geen abonnement hebben maar normaal gezien altijd gratis luisteren (met reclame van Spotify).
Sorry als het wel ergens staat maar ik het niet heb kunnen vonden.
@Fluxsystem
Geduld is een schone zaak.. 😉 Het komt vandaag, zoals ook in deze FAQ en op de website is aangegeven.
@Andytuinman3
Jammer om te lezen dat je hier zo in staat en dit discriminatie vindt. We willen iedereen de mogelijkheid bieden om van deze dienst gebruik te maken, hiervoor is echter wel gekozen om dit bij het nieuwste abonnement toe te voegen. Aangezien je van tevoren een contract tekent voor de lopende periode is de mogelijkheid over te stappen ook al een uitzondering.
Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag.
@Serviceweb
De standaardprijzen zijn wel de prijzen van dat moment, dus het is niet gezegd dat je altijd duurder uit bent. Daarnaast kun je ook maandelijks je bundels bijstellen naar eigen behoefte. Dit is ook niet bij oudere prijsplannen het geval.
Je laatste toevoeging snap ik niet helemaal? Via My T-Mobile kun je vanaf 4 maanden voor het einde zien dat je kunt verlengen, middels een grote banner. Zo proberen we iedereen hier alert op te maken.
Het is inderdaad wel zo dat je dan na de verlenging pas de dienst kunt gebruiken, daar is helaas niets aan te doen. Tenzij je natuurlijk voor die overstap kiest, in plaats van een verlenging. :)
Gratis Spotify valt hier ook onder, daar maken we geen onderscheid in. Het streamen wordt niet van je data gehaald, dat geldt voor de aangesloten dienst en dan maakt het niet uit of het gratis of betaald is.
Dit is dus een reden om weg te gaan bij T-Mobile.
Ik heb een stel samen 13' abonnement met 20gb databundel. Ik heb geen mogelijkheid om over te stappen naar stel samen en stel bij vanwege een telefoon die ik dan moet afbetalen en T-Mobile zegt nu tegen al hun klanten die in dit pakket zitten " een dikke F jullie maar jullie hebben gewoon keiharde pech"
Dit is gewoon klant discriminatie. Ik moet dus 1 jaar en 3 maanden wachten totdat ik dit ook krijg. Ik denk niet dat ik dan nog blijf als ze zo met hun klanten omgaan.
Om eerlijk te zijn is dit wel te begrijpen. Je hebt een abonnement met telefoon genomen. Als je een mobiel hebt die je nog moet afbetalen dan is dit wel begrijpelijk. Punt 5 op de al eerder genoemde pagina hier op de forum. Je moet je toestel eerst afbetalen! Das het voordeel als je gewoon een losse telefoon koopt en een SIM Only abonnement neemt
Dus omdat ik een telefoon heb genomen bij mijn abonnement moet ik nu boeten. Beetje rare redenering. Als mensen de mogelijkheid hebben om hun contract te verlengen en dan gebruik te kunnen maken van deze actie snap ik. Maar er zullen vast ook nog mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten als ik en dan is het jammer maar helaas. ssarcasm]Ik zie in dat T-Mobile echt waarde hecht aan hun klanten [/sarcasme] Ik ben hier ook echt terecht pissig om dat T-Mobile op deze manier met mij (en meerdere klanten) omgaat.