Skip to main content

E-sim vandaag per post ontvangen. Staat keurig in mijn Iphone 14 Pro vermeld. Maar ik kan geen gebruik maken van de esim omdat deze, als ik hem wil activeren, “Deze simkaart is niet voor jouw abonnement gereserveerd”.

Uiteraard geen klantenservice bereikbaar.

Wie kan me helpen?

oh.. en voordat ik de standaard reactie krijg dat dit alleen te regelen is via een fysieke winkel..

dat is wel een beetje achterhaald. Zo moeilijk moet het niet zijn om een nummer aan mijn telefoonnummer te koppelen.


Hoi @ramoncc 

De ervaring op dit forum is dat bij een bezoek aan de winkel dit direct verholpen kan worden als je jouw legitimatie meeneemt.  De klantenservice kan een ticket aanmaken voor de backoffice,  dat kost wat meer tijd.

Belangrijk,  is het abonnement al ingegaan? Want een simactivatie gebeurt dan pas.


Het is al een lopend abonnement wat verlengd is. 


Hi @ramoncc 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie in ons systeem dat je al bent verder geholpen. Hopelijk werkt alles naar behoren!


Ja, inderdaad. Net iemand telefonisch geholpen die me een nieuwe Esim gemaild heeft direct via MyTmobile. Vanuit daar was en appeltje-eitje. Dank.


Reageer