Skip to main content
Beantwoord

Deezer premium abonnement bij T-Mobile afgelopen

  • 31 augustus 2021
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Als ik deezer opstart geeft die aan dat mijn deezer abbonement bij t-mobile is afgelopen terwijl ik deezer vast heb??? 

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Wesley8615 

Ik heb direct voor je gecontroleerd en je hebt wel een Deezer Vast bundel. Ik denk dat je moet uitloggen en opnieuw moet inloggen met je T-Mobile nummer via deze pagina. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 1 september 2021

Hi @Wesley8615 

Ik heb direct voor je gecontroleerd en je hebt wel een Deezer Vast bundel. Ik denk dat je moet uitloggen en opnieuw moet inloggen met je T-Mobile nummer via deze pagina. 

Laat je even weten of het lukt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen