Skip to main content

Hallo,

ik heb door een ex die op mijn naam 2 telefoons had besteld een bkr registratie gekregen . (In die tijd was het nog niet mijn ex).   
deze registratie belemmerd mij nu om niet op straat te komen.  Ik zit in een huurhuis en mijn huurbaas heeft het huis te koop aangeboden.   Als ik deze niet koop moet ik direct mijn woning verlaten.  Aangezien ik veel aan dit huis gedaan heb , het financieel makkelijk kan redden om een hypotheek aan te gaan , maar dit belemmerd wordt door de bkr registraties vroeg ik me af of hier iets aan gedaan kan worden ?  Het gaat om particulieren toestellen die toen aangenomen zijn met een abo.   Het abo is uiteindelijk stopgezet en wat de telefoonnummers hiervan zijn geen idee.     Heb verder nog nooit maar 1 achterstand gehad.   Verder alleen een bkr (maar geen negative) vanwege een eventuele roodstand die ik heb staan bij ing.   Hier is nooit gebruik van gemaakt en staan ook geen meldingen bij open.     Het enigste wat tegen houd dat ik niet in mijn woning kan blijven zijn dus die 2 registraties a2 van tele2/odido.      Ik hoop dat hierin iets voor mij gedaan kan worden.    Alvast bedankt.    

Goedemorgen @Jess132  Lastig zeg. Huur je particulier?
Zie mijn onderschrift en laat even weten of alles is ingevuld.

 

Indien de woning wisselt van eigenaar, kan de nieuwe eigenaar de huidige huurder van de woning niet uit het huis zetten. De bestaande huurovereenkomst zal voortgezet moeten worden door de nieuwe eigenaar. Overigens worden niet alle rechten en plichten overgedragen aan de nieuwe eigenaar.


Goedemorgen.  Op dit moment is het nog particuliere huur idd.    


Het gaat er niet om dat er een nieuwe verhuurder komt . Het gaat er om dat de verhuurder deze gaat verkopen en ik daarom uit huis moet zo staat dat in het contract .   Ik kan er voor kiezen om deze zelf te kopen maar dit kan dus niet door jullie bkr registratie.    Daarom de vraag of het mogelijk is om deze de laten verwijderen.   Zodat ik in dit huis kan blijven wonen alleen dan door te kopen in plaats van te huren .    Om duidelijk te zijn mijn huur contract loopt ook af !   Dus ik mag zeker wel er uit gezet worden want hij verlengt niet.    


@Jess132 Kan je de telefoon nummers achterhalen? De moderators hebben die hoogstwaarschijnlijk wel nodig. 
 

Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderator er om vraagt in een privébericht (niet openbaar

06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR


Welk bericht ?    Want ik krijg helemaal geen prive bericht 


Welk bericht ?    Want ik krijg helemaal geen prive bericht 

Hoi @Jess132,

 

Dit is geen chat met de klantenservice. Moderators, waar medeklant Christien aan refereert pakken topics in volgorde van binnenkomst op. 

Nog wel even de checkvraag, is de BKR registratie wel een A2 met een (H) erstel erbij? Want bij alleen een A2 staat de achterstand nog open en zal een belangenafweging van de registratie vs. het uitstaande krediet toch niet zomaar positief voor de leningnemer uitvallen vermoed ik.

 

Maar het jou zomaar uithuis plaatsen bij verkoop is een ongeldig beding in een huurovereenkomst. Daar zit toch echt nog wel iets waar je juridische ondersteuning bij zou moeten vragen. 


Hoi Jess, welkom op de Community! Niet fijn dat je een BKR-registratie hebt door de bestellingen van je ex. Ik help je graag verder om deze BKR-registraties zo spoedig mogelijk te verwijdern. Echter heb ik wel van beide abonnementen de telefoonunmmers nodig. Kan je hier achterkomen/aan je ex vragen. Kan je bij het BKR ook de BKR-contractnummers opvragen? Wellicht staan hier dan ook de telefoonnummers bij. Ook heb ik de nummers nodig om je een mail te kunnen sturen om de aanvraag in werking te zetten.

Ik hoor het graag van je!


Ja en waarom zal ik al die gegevens zo openbaar gooien ben niet gek he.     Jullie zouden dit standaard in een prive bericht moeten sturen zodat ik daar direct op kan reageren ! 


Ik heb ZELF maar een prive bericht gestuurd met informatie 


Ja en waarom zal ik al die gegevens zo openbaar gooien ben niet gek he.     Jullie zouden dit standaard in een prive bericht moeten sturen zodat ik daar direct op kan reageren ! 

Waar staat dat je het openbaar moet zetten dan. In mijn eerdere bericht zei ik al dat ze je om een DM gaan vragen.(niet gelezen?)

Als je die gegevens hebt meld het dan even hier

De moderator van dienst vraagt je dan om een dm te sturen en helpt je verder.

🏡👍

 


Waar dat staat letterlijk nergens.   Maar een prive bericht wordt er niet gestuurd na dagen wachten dus vandaar het zelf maar gedaan !    Misschien niet denken dat je alles zelf beter weet !     Met je opmerkingen elke keer.    
 

en die gegevens zijn ALLANG VIA DM GESTUURD !!!!!!   Maar er op reageren ho maar !    


Hallo @Jess132 ,

Een beetje vriendelijkheid kan ook geen kwaad.

@Marciano van Odido , heeft je in zijn bericht laten weten om het even in dit topic te laten weten als jij alles bij elkaar hebt. Als je dat dan hier meld, komt hij hier vanzelf bij je op terug. Dit werkt op volgorde van binnenkomst.  Er zijn meer mensen die wachten op antwoord. Op niet gevraagde privéberichten wordt meestal later of niet op gereageerd.


Het enigste wat tegen houd dat ik niet in mijn woning kan blijven zijn dus die 2 registraties a2 van tele2/odido.      Ik hoop dat hierin iets voor mij gedaan kan worden.    Alvast bedankt.    

Hoi @Jess132 ,

Een A2 code wordt niet verwijderd. Het BKR juist voor bedoeld bescherming van kredietverstrekkers en burgers die hun betalingen niet kunnen voldoen.

Dus alleen als er een H(erstel) na de A2 staat kun je voor een belangenafweging dit verzoek indienen. Dit kun je doen via een moderator, die stuurt het dan door naar incasso@odido.nl of direct via de email.


Hoi Jess, ik help je met alle liefde op weg naar de verwijdering van je BKR-registratie, maar ik raad je ten zeerste aan om op een normale toon te communiceren. Zowel openbaar naar andere klanten die je hierboven willen helpen als in je privébericht naar mij. Je gaf aan dat je niet weet om welke 06-nummers het gaat en dat je deze ook niet kan opvragen. Heb je zelf een actief abonnement bij ons? Vul dan je Community profiel in met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kan ik je via die weg helpen. Heb je geen actief abonnement? Stuur dan direct een mail naar incasso@odido.nl met de BKR-contractnummers, de situatie en de reden voor het verwijderen van de registratie. Je verzoek komt dan direct bij mijn collega's terecht. Ik hoop dat ze de registraties kunnen vinden op nummer, zonder de 06-nummers en dat je je woning snel kan kopen!


Reageer