Beantwoord

Apps betalen factuur

  • 7 March 2024
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Hallo 

ik kan geen apps meer betalen in de App Store sinds een tijdje met mijn mobiel. Erg irritant aangezien er ook abonnementen lopen. 
 

ik heb alles geprobeerd. Het staat ook gewoon aan dat ik kan betalen via factuur.

 

mvg 

Thea

icon

Beste antwoord door Halibende 17 March 2024, 16:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Thea, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en met jouw abonnement zou je hier wel gebruik van moeten kunnen maken. Ik heb je facturen er ook bijgepakt en ik zie dat je hier vorige maand nog gebruik van hebt maakt. Dus de kans is groot dat je aan je limiet zit. Dit werkt als volgt:

  • een limiet van € 300,- per kalendermaand (dus niet per factuurperiode) en
  • een limiet van € 50,- per app (Dit geldt ook voor aankopen binnen apps. Maar, een klant kan per maand wel 30x een aankoop van € 10 in één app doen).

Zou je dit allereerst eens willen controleren? Ik hoor het graag van je! 😄

Bedankt voor je snelle bericht.

Ik zit niet aan mijn limiet. Sterker nog, hij staat op 0 qua extra kosten. Met nog 11 dagen te gaan.

 

gr. Thea

Reputatie 6
Badge +6

@Halibende dank voor de toelichting, ik help je ook graag verder hiermee! Het klinkt misschien vragen naar de bekende weg, maar had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Zou je ook voor mij kunnen uitloggen in de App Store en daarna opnieuw kunnen inloggen om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het alsnog niet lukken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Apple hierover: https://support.apple.com/nl-nl/HT201266. Zij kunnen dan checken of alles vanuit hun kant wel goed staat, vanuit ons in ieder geval wel! 

@Halibende dank voor de toelichting, ik help je ook graag verder hiermee! Het klinkt misschien vragen naar de bekende weg, maar had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Zou je ook voor mij kunnen uitloggen in de App Store en daarna opnieuw kunnen inloggen om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het alsnog niet lukken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Apple hierover: https://support.apple.com/nl-nl/HT201266. Zij kunnen dan checken of alles vanuit hun kant wel goed staat, vanuit ons in ieder geval wel! 

Ik heb mijn mobiel opnieuw opgestart, uitgelogd bij de Apple Store. Ik ga Iig contact met hun opnemen. Dank je wel

Reageer