Hallo
ik kan geen apps meer betalen in de App Store sinds een tijdje met mijn mobiel. Erg irritant aangezien er ook abonnementen lopen.
ik heb alles geprobeerd. Het staat ook gewoon aan dat ik kan betalen via factuur.
mvg
Thea
Hallo
ik kan geen apps meer betalen in de App Store sinds een tijdje met mijn mobiel. Erg irritant aangezien er ook abonnementen lopen.
ik heb alles geprobeerd. Het staat ook gewoon aan dat ik kan betalen via factuur.
mvg
Thea
Hi Thea, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en met jouw abonnement zou je hier wel gebruik van moeten kunnen maken. Ik heb je facturen er ook bijgepakt en ik zie dat je hier vorige maand nog gebruik van hebt maakt. Dus de kans is groot dat je aan je limiet zit. Dit werkt als volgt:
Zou je dit allereerst eens willen controleren? Ik hoor het graag van je!
Bedankt voor je snelle bericht.
Ik zit niet aan mijn limiet. Sterker nog, hij staat op 0 qua extra kosten. Met nog 11 dagen te gaan.
gr. Thea
Ik heb mijn mobiel opnieuw opgestart, uitgelogd bij de Apple Store. Ik ga Iig contact met hun opnemen. Dank je wel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.