Skip to main content

Goedemiddag! 
 

Sinds afgelopen donderdag ben ik Odido Mobiel-klant. Alles is soepel verlopen, alleen krijg ik het niet voor elkaar om mijn Apple Watch Ultra 2 te koppelen voor Multisim. Mijn iPhone geeft aan dat Odido NL mobiele voorzieningen niet ondersteunt (zie afbeelding hieronder) Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Als aanvulling: ik heb de handleiding van het forum al doorlopen, maar de melding blijft hetzelfde. Ik heb nu dus een Multisim aangevraagd, maar kan deze niet activeren omdat bovenstaande nu zichtbaar is als ik de Watch-app open. 


Goedemorgen @dhrjelle, van harte welkom op onze Community! Op dit moment loopt er een klein technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Ik heb vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak. Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 


Reageer