Skip to main content
Beantwoord

App geeft ten onrechte aan dat ik datavrije muziek heb gebruikt


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi, een week geleden heb ik mijn mobiele abonnement verhoogd tot 10 GB, en nu krijg ik datavrije muziek erbij, leuk!

Tot nu toe heb ik absoluut geen  gebruikt gemaakt van datavrije muziek, ik ben ook niet aangemeld bij een streamingdienst, toch zegt de tmobile app dat ik (nu) 6 MB heb gebruikt. Dit is natuurlijk heel weinig en kost me ook niets, maar ik zou toch graag willen weten waar die 6 MB vandaan komt.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @IvDeee 

Hopelijk heb je hier wat aan :

Android

IOS

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20685 reacties
  • 16 juli 2021

Hallo @IvDeee 

Veel apps gebruiken je data in de achtergrond ook al maak je niet eens gebruik van je telefoon, voor een aantal apps kan je wat instellingen aanpassen zoals de store die alleen mag updaten over WiFi en zo kan je nog wel meer instellen.

Mijn Samsung Galaxy S9 heeft zelfs standaard een optie aan staan dat hij bij een instabiele WiFi automatisch op 4G gaat.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 juli 2021

Dank je Waqqas. Dat apps data gebruiken op de achtergrond weet ik, maar welke app doet dit dan? Ik ben nl niet aangesloten bij een streamingdienst. Of de tmobile app zelf?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20685 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2021

Hallo @IvDeee 

Hopelijk heb je hier wat aan :

Android

IOS


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen