Skip to main content
Beantwoord

Wel betaald, maar de bestelling is geannuleerd

  • 30 September 2023
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Een aantal dagen geleden heb ik mijn abonnement verlengd en €115 betaald voor de iPhone 15 pro. Al dagen wachtte ik op een orderbevestiging. Hier heb ik ook twee keer voor gebeld. Mij werd gezegd dat de betaling goed is doorgekomen, en ik spoedig een orderbevestiging zou krijgen.

 

Nu kreeg ik opeens een mail dat mijn order is geannuleerd terwijl ik wel heb betaald? Nergens wordt ook aangegeven binnen hoeveel dagen ik mijn geld terug krijg.

 

Waardeloos hoopje XXXX.

 

Moderator edit: schelden is absoluut niet toegestaan op de Community. Bij een volgende waarschuwing volgt meteen een permanente ban. Check onze Huisregels voor alle ins en outs: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @AcelyaSahin ,

Dat gebeurt binnen 14 dagen.

Wel graag een beetje op je woorden letten.

Reageer