Skip to main content

Goedenavond.

Vandaag heb ik voor mijn man als verjaardagscadeau een Apple Watch 2 Ultra met Milanese band opgehaald in de Odido store. Deze had ik besteld via de site, waar geen keuze was in maten van de band. Bij thuiskomst direct gepast en blijkt de band helaas te klein te zijn. Is het mogelijk om via Odido de band om te rulen voor de maat large? Zo nee, is dit anders op te lossen dan de volledige bestelling te retourneren en een exemplaar met ander bandje te bestellen? Helaas ook aanzienlijk meer betaald voor deze band..

Alvast bedankt voor jullie hulp! 

Groetjes,

Nicole

Goedemorgen ​@NicolevdBerg, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat leuk dat je als verjaardagscadeau de Apple Watch Ultra 2 voor je man hebt besteld, hij zal er vast heel blij mee zijn! We kunnen jammer genoeg de band niet omwisselen voor een ander, omdat we geen verschillende maten hebben. Als je een ander wilt, dien je de huidige bestelling naar ons te retourneren. Dit kan via het retourformulier op onze website

Je kunt er eventueel ook voor kiezen om zelf een nieuwe band te bestellen. Dat kan bijvoorbeeld via deze website: https://www.smartwatchbanden.nl/. Daar hebben ze hele leuke opties. De keus is uiteraard aan jou (of je man). 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer