Hi ​@sharonabritt, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bij ons hebt gekozen voor de iPhone 16 Pro Max. goede keus! Wat gek dat je de Samsung Galaxy A55 hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling excuses hiervoor. Ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie inderdaad dat je de iPhone 16 Pro Max hebt besteld. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. Graag ontvang ik de volgende informatie van je:Â
- Merk: SamsungÂ
- Type: Galaxy A55Â
- Geheugen (128 GB, 256GB etc.)
- Welke kleur is het toestel?Â
- Wat is het IMEI-nummer (staat op de doos, dit mag je eventueel ook in een privébericht naar mij sturen als je het liever niet openbaar in dit topic wilt hebben)Â
Zodra ik die informatie van je hebt ontvangen, zet ik het gelijk voor je door. Onze retourspecialisten zullen telefonisch of per mail met je contact opnemen over het omruilen van je toestel.Â
Ik zie je reactie graag tegemoet!Â
Toestel heeft 128 gb , in de kleur awesome navy.
Het imei 1 nummer: Â afgeschermd door moderator]Â
Goedemorgen ​@sharonabritt dank voor het sturen van de gegevens! Ik heb direct een case voor je doorgezet naar onze Retourafdeling met alle informatie die bekend is. Het referentienummer is: 76526861. Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met wanneer de omruiling zal plaatsvinden. Dit zal telefonisch of per mail zijn. De verwerkingstijd is momenteel 5 dagen. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 5 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Als je na 5 dagen nog niets hebt vernomen, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan een collega of ik de case erbij pakken en navragen wat de status hiervan is. Zo komt er snel meer duidelijkheid!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 
Â