Skip to main content
Beantwoord

tweemaal vervangende simkaart besteld

  • 16 september 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb perrongeluk tweemaal een vervangende simkaart besteld doordat de t-mobile website een foutmelding gaf. Hierdoor klikte ik nogmaals op de knop om een simkaart te bestellen. Dit gaf ook een foutmelding aan maar beiden bestellingen zijn wel door het systeem gekomen.

 

Moet ik hiervoor nu 2 keer betalen en zo ja is het mogelijk om dit aan te passen?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @BryanBtje 

Ik wil graag met je meekijken! Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betenen.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 16 september 2021

Hallo @BryanBtje  Welkom, soms kan je de extra kosten gelijk zien staan in je account! Heb je daar al gekeken wat er staat? Heb je een mail of sms gekregen over deze bestelling?

 

Als het dubbel is besteld kan misschien een moderator je verder helpen.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten dus even geduld.

Duurt het te lang kan je langs een shop gaan of even bellen!?

Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Groetjes


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @BryanBtje 

Ik wil graag met je meekijken! Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betenen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen