Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb perrongeluk tweemaal een vervangende simkaart besteld doordat de t-mobile website een foutmelding gaf. Hierdoor klikte ik nogmaals op de knop om een simkaart te bestellen. Dit gaf ook een foutmelding aan maar beiden bestellingen zijn wel door het systeem gekomen.

 

Moet ik hiervoor nu 2 keer betalen en zo ja is het mogelijk om dit aan te passen?

Hallo @BryanBtje  Welkom, soms kan je de extra kosten gelijk zien staan in je account! Heb je daar al gekeken wat er staat? Heb je een mail of sms gekregen over deze bestelling?

 

Als het dubbel is besteld kan misschien een moderator je verder helpen.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten dus even geduld.

Duurt het te lang kan je langs een shop gaan of even bellen!?

Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Groetjes


Hi @BryanBtje 

Ik wil graag met je meekijken! Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betenen.