Beste,
01-02-2025 kreeg ik bericht dat ik mijn nieuwe toestel in de winkel kon afhalen. Dit heb ik gedaan, en ik heb deze ter plaatse betaald. Thuis viel mij echter op dat ik teveel betaald heb voor mijn toestel. Ik heb contact met jullie opgenomen hierover en een medewerker heeft het telefonisch gecontroleerd. Deze medewerker kwam tot dezelfde conclusie, dus dat er teveel betaald is voor het toestel. Ik moest de bon per omgaande opsturen en dan zou het teveel betaalde bedrag direct gerestituteerd worden. Per omgaande ging niet omdat de toegezonden link niet werkte en ik het via het contactformulier moest doen in combinatie met het kenmerk dat de medewerker had aangemaakt en waar hij begeleidend schrijven bij had gedaan zodat het probleem al uitgelegd was en duidelijk voor degene die het moest gaan verwerken. Volgens de medewerker zou dat een dag of hooguit 2 duren tot er antwoord zou komen vanuit Odido en dat de restitutie direct verwerkt zou worden. De medewerker vertelde mij dat als ik direct naar hem had kunnen antwoorden hij de restitutie zelf had kunnen verwerken. Nu heb ik tot op heden helaas niets meer van jullie mogen vernemen en helaas sturen de andere medewerkers aan de telefoon mij van het kastje naar de muur. Graag zou ik een update willen ontvangen van de status van dit probleem en willen weten wanneer ik de restitutie mag ontvangen. Kenmerk: 3012/75898173