Skip to main content
Beantwoord

technische storing waardoor telefoon niet geleverd kan worden?

  • October 6, 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Samsung S23 besteld, via Mobiel.nl, maar kan niet geleverd worden wegens een technische storing?

Hoe lang duurt dit en hoe kan dit?

Beste antwoord door eric

Als je abonnement met een telefoon besteld bij een retailer dan regelt de retailer volledig zelfstandig de telefoon en besteld het abonnement bij de provider. Zo kunnen retailers grotere hoeveelheden telefoons inkopen en o.a. daardoor kan de prijs lager zijn en het assortiment groter zijn dan bij de providers.

Voor alle vragen over de telefoon; levering, garantie en reparatie zul je dus bij de retailer moeten zijn. Odido levert alleen de simkaart,  niet het toestel. 

Waar een eventuele storing ook zit, ik kan me niet voorstellen dat Mobiel.nl geen abonnement aan je wilt verkopen , dus zullen ze er niet over jokken. Maar zij zullen je moeten laten weten als het weer kan.

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 6, 2023

Hoi @Twinsis ,

Daar hebben moderators geen zicht op. Die vraag moet je stellen aan mobiel.nl


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 6, 2023

Zij geven aan dat de storing bij Odido zit…

Dus is mijn vraag: klopt dit?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 6, 2023

Ik zou graag antwoord krijgen op de vraag of deze technische storing voor het leveren van een mobiele telefoon bij Odido zit.

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 6, 2023

Als je abonnement met een telefoon besteld bij een retailer dan regelt de retailer volledig zelfstandig de telefoon en besteld het abonnement bij de provider. Zo kunnen retailers grotere hoeveelheden telefoons inkopen en o.a. daardoor kan de prijs lager zijn en het assortiment groter zijn dan bij de providers.

Voor alle vragen over de telefoon; levering, garantie en reparatie zul je dus bij de retailer moeten zijn. Odido levert alleen de simkaart,  niet het toestel. 

Waar een eventuele storing ook zit, ik kan me niet voorstellen dat Mobiel.nl geen abonnement aan je wilt verkopen , dus zullen ze er niet over jokken. Maar zij zullen je moeten laten weten als het weer kan.